انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

گزارش تصویری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی 11 لغایت 14 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه تهران برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با برپایی بیش از هزار غرفه به نمایندگی از شرکت‌های داخلی و خارجی در فضایی به وسعت حدود ٨٠ هزار مترمربع برگزار شد. نفت و صنایع بالادستی در سالن‌ ۸ و ۹، پالایش و صنایع پایین‌دستی در سالن ۴۱، پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی در سالن ۱۴ و ۱۵، گاز و صنایع میان‌دستی در سالن ۳۸B، سازندگان تجهیزات صنعت نفت در سالن ۳۱، سازندگان تجهیزات صنعتی ایران در سالن ۶، صادرکنندگان فرآورده‌های نفت، گاز و پتروشیمی در سالن ۷ و شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‌ها و سازندگان ۱۰ گروه کالایی در سالن ۲۷ غرفه دار بودند .

گفتنی است از اعضای انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن نیز شرکت های PES ، تکاب اتصال دماوند ،  PFP و لوله گستر خادمی ، در این رویداد بین المللی حضور داشتند.

در ادامه گزارش تصویری این نمایشگاه را از نظر می گذرانید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت