انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

گزارش تصویری ششمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری

ششمین دوره نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری از تاریخ 14 آغاز شده و تا 17 آذر 1400 ادامه خواهد داشت

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در این دوره از نمایشگاه ۱۵۰ شرکت در فضایی به مساحت ۱۵۰۰۰ متر مربع حضور دارند و آخرین دست آوردهای خود را در زمینه های مکانیزاسیون کشاورزی ، سیستم های نوین آبیاری و نهادهای کشاورزی به نمایش گذاشته اند.

شایان ذکراست این نمایشگاه ، روز یکشنبه 14 آذر همزمان با روز جهانی خاک و با حضور سیدجوادساداتی نژاد وزیر جهادکشاورزی افتتاح گردید.

گفتنی است در این رویداد نیز انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن طبق سنوات گذشته در سالن 44 غرفه شماره 13  درکنار تعدادی از اعضای انجمن پذیرای حضور بازدکنندگان محترم  می باشد.

ششمین دوره نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری از تاریخ 14 آغاز شده و تا 17 آذر 1400 ادامه خواهد داشت و براساس اطلاعیه ستاد برگزاری از روز سه شنبه 16 آذر ساعت شروع به کار نمایشگاه از ۸ صبح و ساعت خاتمه کار نمایشگاه ساعت ۳ بعد از ظهر میباشد.

در ادامه گزارش تصویری این نمایشگاه را از نظر می گذرانید:

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت