انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

گفتگو با برگزارکننده نمایشگاه بین المللی سیستم های آبیاری ،ماشین آلات و نهاده های کشاورزی تهران

در حاشیه دومین روزنمایشگاه بین المللی سیستم های آبیاری ،ماشین آلات و نهاده های کشاورزی، با دکتر علیرضا صدرزاده به گفتگو نشستیم که در ادامه این مصاحبه را از نظر می گذرانید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، دومین دوره نمایشگاه بین المللی سیستم های آبیاری ،ماشین آلات و نهاده های کشاورزی از روز  شنبه 5 اسفند96 آغاز و تاروز سه شنبه 8اسفند ادامه خواهد داشت

در حاشیه دومین روزنمایشگاه بین المللی سیستم های آبیاری ،ماشین آلات و نهاده های کشاورزی، با دکتر علیرضا صدرزاده به گفتگو نشستیم که در ادامه این مصاحبه را از نظر می گذرانید.

بنده علیرضا صدرزاده زاده هستم رییس مرکز نمایشگاهی مشهد و برگزار کننده نمایشگاه بین المللی سیستم های آبیاری ،ماشین آلات و نهاده های کشاورزی تهران .

این نمایشگاه از دوبخش تشکیل شده است که یک بخش آن به ماشین آلات و ادوات کشاورزی و بخش دیگر آن به سیستم های نوین آبیاری اختصاص دارد.

همچنین مجموع مساحت اختصاصی این نمایشگاه به میزان 7000متر مربع می باشد که در دومین دوره نشان دهنده استقبال شرکت کنندگان می باشد.

در بخش خارجی این نمایشگاه شاهد حضور سه کشور چین ، هند و ترکیه هستیم که بصورت پاویون در بخش ادوات کشاورزی شرکت کرده اند.

در بخش سیستم های آبیاری حدود 100مشارکت کننده داریم و به این خاطر که در این بخش از توانمندی های داخلی بالایی برخورداریم ، به نظر می رسد که خارجی ها با  شناخت از این توانمندی ها ، تمایل چندانی به حضور در این رویداد نداشته باشند.

در بخش جذب بازدیدکنندگان نمایشگاه و در سطح عمومی از 4روز قبل از آغاز نمایشگاه ، از طریق تیزر در شبکه های صداوسیما به  اندازه مطلوب اطلاع رسانی انجام شد.

همچنین، برگزاری دو نشست خبری با حضور مهندس عباس زارع ،مشاوروزیر و مدیرکل سامانه های نوین آبیاری و همچنین آقای دکتر عباسی ،معاون وزیر و رییس مرکزمکانیزاسیون ، برگزار کردیم تا مخاطبان با آگاهی بیشتری جذب این رویدادشوند.

از اکثر سازمان های نظام مهندسی کشاورزی کشور،اتاق های بازرگانی ،تشکل های آبیاری و تشکل های کشاورزی ، با ارسال دعوتنامه و بلیط نمایشگاه ، دعوت بعمل آوردیم تا ازاین نمایشگاه بازدید بعمل آورند و در همین راستا حدود پنجاه هزار بلیط نمایشگاه برای عموم مخاطبان این نمایشگاه از قبیل کشاورزان و متقاضیان سیستم های آبیاری و مصرف کنندگان این محصولات، ارسال کردیم.

همچنین باارسال نامه به ادارات جهادکشاورزی استان های زنجان ،قزوین، قم،مازندران ، سمنان،البرز،گیلان ، مرکزی و گلستان، تسهیلات ویژه ای از قبیل هزینه رفت و برگشت،اقامت و پذیرایی برای این عزیزان در نظرگرفتیم تا از این رویداد استفاده لازم را ببرند که تا روزدوم حدود 7هیأت از این نمایشگاه بازدید کرده اند.

همچنین ، دربخش خارجی نیز توسط همکاری و رایزنی سفارت های جمهوری اسلامی ،از کشورهای آذربایجان،افغانستان ،ترکمنستان و عراق دعوت کردیم تا از این نمایشگاه بازدید بعمل آورند که ازاین رو معاون وزیر کشاورزی و رییس نظام مهندسی کشاورزی و چند تن از بازرگانان بزرگ عراق و حدود 10 نفر از آذربایجان و 10 نفر از افغانستان از بخش ادوات و ماشین آلات کشاورزی بازدید کردند.

 

در پایان از انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن تشکر می کنم ، که در برگزاری این نمایشگاه از ما حمایت کردند.

در ادامه گزارش تصویری روز دوم را مشاهده کنید.

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت