انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

یازدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن برگزار شد

یازدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن روز گذشته 15 آبان 1401 در محل انجمن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، یازدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن روز گذشته از ساعت 10:30 الی 13 در محل انجمن برگزار شد.

در ابتدای این نشست،  مهندس حاجعلی رییس هیأت مدیره انجمن ضمن خوشامدگویی به آقای دکتر صادقی و آقای مهندس مدانلو در جمع هیئت مدیره در خصوص عملکرد سه ماهه انجمن توضیحاتی ارائه نمودند.

سپس دکتر صادقی ضمن ابراز تاسف از خروج آقایان صحاف امین و زمانزاده بر امانتداری 240 عضو انجمن و حضور و همراهی در تمام موضوعات انجمن و بازنگری در خصوص ورود شرکت بازرسی در بحث رتبه بندی تأکید کرد

مهندس مدانلو نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع هیئت مدیره ، دغدغه خاطر هیئت مدیره را رسیدگی به مشکلات همکاران و همچنین حرکت در جهت اهداف انجمن عنوان کرد . وی همچنین از وظائف دیگر هیئت مدیره ، برحرکت در جهت کاهش مانع گذاری واحدهای نظارتی  تاکید کرد و در خصوص صادرات نیز بر تعامل با رایزنهای اقتصادی کشورهای همسایه اذعان داشت، و یادآور شد که در خصوص تاثیر افزایش نرخ ارز و سایر مواردی که باعث ضرر و زیان واحدها شده است با سازمان برنامه و بودجه مکاتبه و جلساتی برگزار گردد.

از سایر موارد مورد بحث در جلسه هیأت مدیره می توان به مراسم نکوداشت بنیانگذاران دانشکده پلیمر و رنگ دانشگاه امیر کبیر اشاره کرد و همچنین در خصوص اصلاح شاخصهای رتبه بندی نیز مقرر گردید پس از طرح در جلسه بعدی ، اعضاء هیئت مدیره نظر خود را اعلام تا پس از مشخص شدن مسیر ، جهت اصلاح این شاخصها از متخصصین امر استفاده گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت