انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

۳۱هزار تن مواد پلیمری معامله شد/معرفی جذاب های تالار پتروشیمی

پس از اعلام قیمت های پایه جدید در روز یکشنبه هفته جاری، بازیگران بازار پتروشیمی در انتظار معاملات امروز بورس کالا و تاثیر قیمت های جدید بر رفتار خریداران بودند که براساس آمار، پی وی سی ها و پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری از کالاهای جذاب گروه پلیمرها بودند.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از پایگاه خبری بورس کالای ایران، پی وی سی گرید ۶۵ اروند با حجم ۱۵۴۰ تن عرضه، ۱۵۴۰۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۶۰۱ تومان و نرخ خرید آن هم ۲ هزار و ۸۶۲ تومان رقم خورد.

 

عرضه سلف گرید ۶۵ پتروشیمی اروند نیز با حجم ۵۰۶ تن، ۱۲۹۸۰ تن تقاضا داشت و با قیمت ۲ هزار و ۸۶۲ تومان مورد معامله قرار گرفت.

 

علاوه بر پی وی سی ها و پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری ورود به فصل مصرف پلی اتیلن های سبک فیلم نیز سبب شد تا این گروه از محصولات نیز با حجم بالایی از تقاضا روبه رو شوند.

 

به این ترتیب پلی اتیلن سبک فیلم ۰۰۷۵ پتروشیمی بندرامام با حجم ۵۰۰ تن ۱۱۲۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۸۳۴ تومان و قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۲۱۷ تومان رقم خورد.

 

همچنین پلی استایرن های معمولی و مقاوم نیز در فهرست پررونق ترین کالاهای پتروشیمی همچنان معاملاتی جذاب دارند.

 

پلی استایرن مقاوم پتروشیمی تبریز با حجم ۶۵۰ تن ۲۶۱۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه ای کالا ۴ هزار و ۲۳۸ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۴ هزار و ۹۹۲ تومان رقم خورد. پلی استایرن معمولی هم با حجم ۶۰۰ تن، ۲۱۵۰ تن تقاضا داشت، قیمت این کالا ۴ هزار و ۷۶ تومان و میانگین نرخ خرید آن هم ۴ هزار و ۴۹۱ تومان رقم خورد. همچنین پلی استایرن های انبساطی ۲۰۰ و ۳۰۰ نیز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند.

 

به این ترتیب حجم معاملات محصولات پلیمری دیروز ۳۱هزار و ۲۵۱ تن رقم خورد، عرضه پلیمرها ۳۹ هزار و ۲۸۰ تن و تقاضا نیز بالغ بر ۱۶۴ هزار و ۸۹۰ تن بود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت