انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

۶۰میلیارد تومان برای اجرای طرح‌های گازرسانی استان بوشهر تخصیص یافت

مدیرعامل شرکت گاز بوشهر گفت: امسال برای اجرای طرح‌های گازرسانی استان ۱۳۵ میلیارد تومان مصوب شده که تاکنون ۶۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، غلامعباس حسینی، با اشاره به اینکه طرح‌های گازرسانی در استان بوشهر تسریع یافته است اظهار داشت: در هشت ماه امسال  750 کیلومتر شبکه گازرسانی در روستاها و شهرهای استان بوشهر اجرا شده است.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به اجرای 28 کیلومتر خط انتقال گاز  در استان بوشهر بیان کرد: تا‌کنون افزون بر 145 هزار انشعاب گاز در استان بوشهر نصب شده  که 14 هزار انشعاب آن در 8 ماه امسال راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌ خط انتقال گاز به مجتمع پتروشیمی متانول شهرستان دیر  افزود: این خط انتقال ارای 17 کیلومتر طول است که تا پایان آذر تکمیل می‌شود.

حسینی با بیان اینکه خط انتقال گاز به مجتمع پتروشیمی متانول شهرستان دیر ظرفیت انتقال یک میلیون متر مکعب گاز در ساعت دارد تصریح کرد: از این میزان در ساعت 400 هزار متر مکعب آن به مجتمع پتروشیمی متانول شهرستان دیر منتقل می‌شود.

وی با اشاره به طرح‌های گازرسانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر گفت: تا پایان امسال ضریب نفوذ گاز در شهرهای استان بوشهر به 98 درصد و تا سه ماه نخست سال آینده به 99 درصد می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر میزان ضریب نفوذ گاز در روستاهای استان بوشهر را 75 درصد دانست و افزود: تا پایان امسال این میزان به 90 درصد و تا نیمه نخست سال آینده به 95 درصد می‌رسد.

حسینی با اشاره به اعتبارات گازرسانی به استان بوشهر تصریح کرد:امسال برای اجرای طرح‌های گازرسانی استان بوشهر 135 میلیارد تومان مصوب شده که تاکنون 60 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای طرح خط انتقال گاز به مجتمع پتروشیمی متانول شهرستان دیر 35 میلیارد تومان تخصیص یافته است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت