انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

اعلام آمادگی شرکت آلمانی لینده برای سرمایه گذاری در پتروشیمی بندرامام

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) از بازگشاییدفترشرکت آلمانی لینده در ایران خبر داد و گفت: این شرکت آمادگی خود را برای سرمایه گذاری، انتقال فناوری و حضور در طرح‌های مجتمع پتروشیمی بندر امام اعلام کرده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از خبرگزاری میزان،رضا امیری در ار تباط با همکاری شرکت آلمانی لینده  گفت: هم اکنون فرصت های سرمایه گذاری در مجتمع پتروشیمی بندر امام با حضور کارشناسان این شرکت به بحث و بررسی گذاشته شده است.

وی شرکت لینده را بزرگترین تولیدکننده گازهای صنعتی در جهان عنوان کرد و افزود: سهام گروه لینده، در تمام بازارهای بورس اوراق بهادار موجود در آلمان، از جمله بورس فرانکفورت، معامله می‌شود. این شرکت همچنین در فهرست بازار بورس زوریخ قرار دارد. شرکت لینده، با توجه به میزان قیمت سهام، در فهرست 30 شرکت نخست شاخص دکس، قرار گرفته است.
امیری ادامه داد: کارشناسان لینده در بازدید از مجتمع پتروشیمی بندرامام آمادگی خود را برای حضور دوباره در این مجتمع و مشارکت در اجرای پروژه‌های آن اعلام و مدل‌های پیشنهادی خود را ارایه کرده است.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام افزود: در نشست مشترک با لینده دو طرف درباره فرصت‌های سرمایه گذاری و رفع تنگناهای فنی و تولید این مجتمع مذاکره کردند.
بر اساس این گزارش، دفتر نمایندگی این شرکت آلمانی با حضور زیگمار گابریل، معاون صدر اعظم و وزیر امور اقتصاد و انرژی آلمان ، 1٢ مهرماه در تهران فعالیت خود را از سر گرفت.
مردادماه امسال و در دوره پسابرجام، قرارداد اعطای دانش فنی و مهندسی پایه کارخانه الفین، بوتادین، استخراج بنزن و هیدرودی آلکیلاسیون شرکت پتروشیمی کیان با شرکت آلمانی لینده با اعتبار ٣۴ میلیون و ٩۶٠ هزار یورو امضا شد.
شرکت لینده پس از برجام بلافاصله پیشنهادهای مختلفی در زمینه های EPC و همچنین سرمایه گذاری ارائه کرده تا فعالیت خود را در صنعت پتروشیمی آغاز کند.
این شرکت که در سال ١٨٧٩ میلادی تاسیس شد، بزرگترین شرکت فعال در زمینه گازهای صنعتی و مهندسی است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت