انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی از گمرک منطقه ویژه پارس

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی از گمرک منطقه ویژه پارس و رشد ۱۲ درصدی از نظر میزان صادرات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس مهدی یوسفی گفت: در این مدت یک میلیون و ۱۷۴ هزار و ۲۱۶ تن کالای غیرنفتی به ارزش۶۵۰ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۱۱۹ دلار از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خارج از کشور صادر شده است.

 

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اضافه کرد: همچنین در مردادماه امسال ۷۸۴هزار و ۳۸ تن میعانات گازی به ارزش ۳۷۶ میلیون و ۷۱۴ هزارو ۵۷۸ دلار از طریق گمرک این منطقه به خارج کشور صادر شد.

 

یوسفی ادامه داد: درمجموع یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۲۵۴ تن میعانات گازی و کالاهای غیرنفتی به ارزش یک میلیارد و ۲۷ میلیون و ۴۱۳ هزار و ۶۹۷ دلار در این مدت از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس به خارج از کشور صادر شد که این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ ارزشی رشد ۶ درصدی نشان می دهد.

 

وی گفت: هوی اند، پلی اتیلن سبک و سنگین، دی اتیلن گلایکول، مونو و تری اتیلن گلایکول،میعانات گازی، کود اوره، بوتان، پروپان، پارازایلین، سیمان و متانول از مهمترین محصولات صادراتی این منطقه است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت