انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

دو نمایشگاه بین المللی صنایع شیمیایی و پلیمری در مشهد گشایش یافت

دو نمایشگاه بین المللی تخصصی در زمینه صنایع شیمیایی و پلیمری شامگاه سه شنبه به صورت همزمان در محل دائمی نمایشگاه‌های مشهد گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از ایرنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد در حاشیه آئین گشایش این نمایشگاه ها اظهار کرد: یازدهمین نمایشگاه بین المللی ‘صنایع لاستیک و پلاستیک و ماشین آلات و تجهیزات وابسته’ و نهمین نمایشگاه ‘رنگ و رزین، پوشش های صنعتی چسب و مواد شیمیایی و کامپوزیت’ این نمایشگاه ها را شامل می شود.

محسن ارکانی بیان کرد: در یازدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع لاستیک و پلاستیک و نهمین نمایشگاه رنگ و رزین حدود 54 شرکت داخلی و خارجی در 54 غرفه و در فضایی به مساحت دو هزار و 100 متر مربع آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشته اند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: در دو نمایشگاه تخصصی مزبور هشت شرکت خارجی از کشور چین حضور مستقیم دارند.

وی اظهار کرد: زمینه فعالیت شرکتهای مزبور در نمایشگاه صنایع لاستیک و پلاستیک و نمایشگاه رنگ و رزین، ‘مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات، محصولات ساخته شده و نیمه ساخته، کامپوزیت های پلیمری، رنگ و رزین، چسب، پوشش های صنعتی و مواد شیمیایی’ می باشد.

ارکانی گفت: یازدهمین نمایشگاه صنایع لاستیک و پلاستیک و نهمین نمایشگاه تخصصی رنگ و رزین از 25 تا 28 آبان ماه به مدت چهار روز و از ساعت 16تا 22 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد دایر است.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت