انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

رشد ۱۴۷درصدی سود در جاده شازند/ نسبت فروش ۶۰درصدی محصولات پلیمری به نفع داخلی‌ها

شناسایی مبلغ ۲.۰۰۰ میلیارد ریال سود تسعیر دارایی‌های ارزی و همچنین رشد سود سپرده بانکی به ۲.۰۰۰میلیارد ریال از دیگر دلایل رشد سود خالص شرکت در سال گذشته بوده است.

عملکرد مالی شرکت پتروشیمی شازند در سال مالی منتهی به پایان اسفند۹۷ منجر به تحقق سود خالص ۱۲ هزار و ۴۶۸ میلیارد ریالی شد که نسبت به سال قبل از آن افزایش محسوس ۱۴۷ درصدی داشته است.

جمع درآمدهای عملیاتی شرکت با بیش از ۸۳درصد رشد به ۵۳هزار میلیارد ریال رسیده که عمدتا به دلیل رشد حدود ۸۰درصدی میانگین نرخ فروش محصولات شرکت به وقوع پیوسته و مقادیر فروش شرکت با ۳۰هزارتن افزایش به ۹۱۰هزار تن رسیده است.

شناسایی مبلغ ۲.۰۰۰میلیارد ریال سود تسعیر دارایی‌های ارزی و همچنین رشد سود سپرده بانکی به ۲.۰۰۰میلیارد ریال از دیگر دلایل رشد سود خالص شرکت در سال گذشته بوده است.

انواع محصولات پلیمری از جمله پلی‌اتیلن‌ها، دی‌اتیلن هگزانول‌ها و هیدورکربون‌های هیدروژنه شده از محصولات اصلی شرکت محسوب می‌شود. بیش از ۶۰ درصد فروش در بازارهای داخلی و در حدود ۴۰درصد نیز به صورت صادراتی تحقق یافته است.

منبع:بورس نیوز

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت