روند رسیدگی به شکایات اعضای انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصلات پلی اتیلن در بورس کالا

پیرو مکاتبات انجمن با شرکت بورس کالا در پی اعتراض تعدادی از اعضا مبنی بر تاخیر در تحویل مواد اولیه خریداری شده از بورس کالا توسط پتروشیمی ها، دبیرکمیته رسیدگی به اعتراضات مشتریان در بورس کالا ، ملزومات پیگیری شکایات را یاد آور گردید.

طبق اعلام دبیرکمیته رسیدگی به اعتراضات مشتریان در بورس کالا، روند رسیدگی به شکایات دربورس کالا مطابق با ماده24 دستور العمل تسویه و پایاپای معاملات بورس کالای ایران ، مستلزم ارائه درخواست مکتوب طی فرمت مصوب بورس به همراه اسناد ثبت شده به اتاق پایاپای و سپس کمیته رسیدگی به اعتراضات مشتریان می باشد

لازم به ذکر است، اعضا می توانندجهت پیگیری شفاهی با شماره تماس 85641072 تماس حاصل نمایند.

 

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .