انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

شصت و دومین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار شد

شصت و دومین نشست هیأت مدیره انجمن به صورت حضوری و مجازی امروز شنبه 3 مهر 1400 از ساعت 10 الی 12 در محل انجمن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در ابتدای این نشست گزارشی از سوی مهندس علیرضا صحاف امین رییس کمیته استاندارد در خصوص موادCRP100B پتروشیمی جم ارائه گردید.

همچنین پیرامون عرضه و تقاضای این گرید که در هفته چهارم شهریور ماه 1400 پس از مدت ها از سوی پتروشیمی جم عرضه شده توسط اعضای هیأت مدیره بحث و تبادل نظر انجام شد

در ادامه این نشست ، دکتر حمیدرضا صدرزاده مدیرعامل شرکت پروژه های نمایشگاهی و برگزارکننده نمایشگاه کشاورزی و آبیاری ، با حضور در جلسه هیأت مدیره انجمن ضمن ارائه گزارشی از شرایط برگزاری نمایشگاه مزبور در آذر ماه سال جاری ، فرصت ها و ظرفیت های این رویداد نمایشگاهی را تشریح کرد و با تاکید بر همکاری و حمایت انجمن ، زمینه های این همکاری توسط ایشان و اعضای هیأت مدیره بررسی گردید. در همین رابطه مقرر گردید ضمن مصاحبه ای با دکتر صدرزاده اطلاع رسانی های لازم در پیرامون ششمین نمایشگاه کشاورزی و آبیاری تهران توسط روابط عمومی انجمن انجام گردد.

در ادامه این نشست نامه های دریافتی از سوی هیأت مدیره مورد بررسی قرار گرفت که طی آن با درخواست فدراسیون آب مبنی بر گسترش همکاری در قالب برگزاری جلسات مشترک موافقت گردید.

همچنین طی این جلسه ، پس از ارائه گزارش مهندس زمانزاده از بررسی پرونده های متقاضیان عضویت در انجمن، درخواست عضویت واحدهای متقاضی مورد تایید هیأت مدیره قرار گرفت.

در ادامه جلسه ، پیرامون گرید ZB332C که بصورت UV دار و توسط نوید زر شیمی عرضه گردیده و همچنین در اتصالات رزوه ای و کمربندهای انشاب مورد استفاده قرار می گیرد ، گزارشی از سوی رییس کمیته استاندارد انجمن ارائه گردید و ضمن آن بر فراهم شدن بستر ارتقای سطح کیفیت محصول نهایی این حوزه تاکید شد.

در پایان این نشست با تصمیم هیأت مدیره انجمن ، هفته نخست آذرماه سال جاری بعنوان زمان برگزاری مجمع عمومی انجمن تعیین و مقرر گردید جهت انتشار روزنامه رسمی و رزرو محل برگزاری مجمع اقدامات لازم بعمل آید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت