انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

گزارش عملکرد شش ماهه کمیته های علمی انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن

گزارشی از فعالیت شش ماهه کمیته های علمی انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن به جهت اطلاع وبهره برداری اعضای محترم منشر می گردد.

به گزارش واحد روابط عمومی ، انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن در راستای حل مشکلات صنعت لوله و اتصالات پلی اتیلنی و ادامه همکاری خود با صنایع بالادستی و مصرف کنندگان نهایی در سال جاری و در ششماه اول نسبت به تشکیل دو کمیته عملی در موضوعات ذیل نموده است :

1-         کمیته علمی تعیین چهارچوب فنی و مشخصات مستربچ مشکی و روش های کنترل کیفی آن

2-         کمیته علمی بررسی اثر کلر بر طول عمر لوله های پلی اتیلنی

اعضای هر کدام از این کمیته ها متشکل از اساتید دانشگاهی ، کارشناسان صنایع بالادستی ، شرکت های بازرسی و واحدهای تولیدی مرتبط بوده اند و جلسات بطور منظم در محل انجمن برگزار گردیده است .

در مجموع 8 جلسه از این جلسات برگزار گشته که هر دو کمیته منتج به طراحی آزمون میدانی و انجام آزمون کنترل کیفی مورد نظر گردیده است و در نیمه دوم سال جاری ادامه پیدا می نمایند و نتایج آن به صورت عمومی به نظر تولیدکنندگان و مصرف کنندگان خواهد رسید.

در این جلسات مجموعا حدود 50 مقاله به روز و مرتبط با موضوع هر جلسه در مدت زمان 10 دقیقه ای توسط کارشناسان صنعت و دانشگاه ارائه گردید و در انتهای آنها توسط اساتید جمع بندی ارایه گردید.

هیات مدیره انجمن لوله و اتصالات پلی اتیلن با تایید بودجه پژوهشی کمیته های علمی و سرمایه گذاری در این بخش ، سعی در آموزش کارشناسان صنعت در حوزه های تخصصی و ایجاد ارتباط موثر با صنایع بالادستی و مرتبط برای بهینه سازی محصولات تولیدی مطابق با آخرین پیشرفت های روز دنیا دارد .

در ادامه بخش هایی از جلسات کمیته های علمی انجمن را از نظر می گذرانید:

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت