محمدرضا سعیدی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استفاده از فرصت های موجود یکی از راهبردهای این شرکت برای نفوذ در بازارهای موجود است و این شرکت در این مسیر به دنبال افزایش سهم خود در بازارهای داخلی وجهانی است.
وی بر افزایش ظرفیت و پایداری تولید و توسعه بازار محصولات تأکید کرد و افزود: شرکت پتروشمی جم در سال های 98 و 99 در این زمینه موفقیت های بیشماری را کسب کرد و توانست رکوردهای خوبی را به دست آورد.
سعیدی به برنامه ریزی این شرکت به منظور توسعه محصول جدید در بازارهای فعلی اشاره کرد و گفت: این شرکت محصولات جدیدی را اعم از ll235f6 تولید و روانه بازار کرده است.
وی بر توسعه بازار به ویژه بازارهای بین المللی تأکید و تصریح کرد: تلاش داریم در بازارهای جهانی حضور پر رنگ تری داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با اشاره به اینکه به منظور تنوع سازی به دنبال تولید محصولات جدید هستیم، ادامه داد: بدین منظور این شرکت بر اجرای دو پروژه بزرگ متمرکز شده است که خوشبختانه 80 درصد پیشرفت دارند.
سعیدی با بیان اینکه کاهش ناگهانی قیمت نفت و شیوع ویروس کرونا به عنوان بحرانی جهانی در کنار تشدید تحریم ها موجب شد تا برنامه های عملیاتی شرکت پتروشیمی جم با چالش هایی روبرو شود، گفت: اما با این وجود، این شرکت به واسطه برنامه ریزی های اساسی توانست در سال جاری نیز در حوزه تولید محصولات رکورد زند.
مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با اشاره به اینکه صنعت پتروشیمی امسال باوجود همه مشکلات، سال خوبی را پشت سر گذاشت، اظهار کرد: این شرکت در دو سال گذشته رکورد تازه تولید راثبت کرد اما در ادامه به دنبال تثبیت این رکورد هستیم. برهمین اساس در سال 1400 ثتبیت این رکورد را در دستور کار قرار داده ایم.
وی با بیان اینکه شرکت پتروشیمی جم در بازار سرمایه، از 1300 میلیارد تومان به 1800 میلیارد تومان افزایش سرمایه داده است، گفت: با به مدار تولید آمدن پروژه بزرگ ABS – RUBBER این شرکت یک بازگشت سرمایه خواهد داشت و میتواند وضعیت مناسبتری در بازار سرمایه داشته باشد.
سعیدی ادامه داد: این شرکت مانند سایر شرکت های فعال در این عرصه، در حوزه صنعت سبز در حال حرکت است و در حوزه HSE برنامه های ویژه ای را در دستور کار قرار داده است.
منبع:نیپنا