انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

گزارش اختصاصی تصویری چاینا پلاس 2019

یکی از بزرگ ترین نمایشگاه ها در زمینه صنعت پلاستیک , لاستیک و صنایع وابسته به آن , نمایشگاه چاینا پلاس میباشد که در کشور چین برگزار میشود.

یکی از بزرگ ترین نمایشگاه ها در زمینه صنعت پلاستیک , لاستیک و صنایع وابسته به آن , نمایشگاه چاینا پلاس میباشد که در کشور چین برگزار میشود.نمایشگاه چاینا پلاس بزرگترین نمایشگاه در حوزه پلاستیک و لاستیک میباشد که مخاطبین زیادی را به خود جذب کرده است. نمایشگاه چاینا پلاس که با قدمتی بیش از 30 سال است که اهمیت بالای این نمایشگاه را به همگان میرساند. اولین بار این نمایشگاه در سال 1987 شروع به فعالیت کرد.

چاینا پلاس (Chinaplas) با نام کامل نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک و لاستیک چین، بزرگترین نمایشگاه تجاری این صنعت در آسیا است که سی و دومین دوره این نمایشگاه، از دیروز ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۹۸ در گوانگجو آِغاز شده است.

 چاینا پلاس به لحاظ جایگاه جهانی با نمایشگاه K آلمان مقایسه می شود و از 30 سال پیش به صورت مستمر فعالیت داشته است.

برگزار کنندگان نمایشگاه چاینا پلاس تخمین می‌زنند هر سال بیش از 140 هزار شرکت کننده از 130 کشور دنیا در این رویداد مهم صنعت پلاستیک و لاستیک شرکت کنند.

 نمایشگاه چاینا پلاس هم اکنون به سکویی مهم برای واردات و صادرات ماشین‌آلات تولید پلاستیک، تجهیزات جانبی، راه‌حل‌های خودکارسازی (اتوماسیون) و مواد مورد نیاز تبدیل شده است. در طول برگزاری نمایشگاه چاینا پلاس بیش از 50 سمینار تخصصی نیز برگزار می‌شود.

 

در ادامه گزارش تصویری این نمایشگاه را از نظر می گذرانید:

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت