انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

افزایش 6 برابری اعتبار برنامه بهبود بهره‌برداری آب

معاون وزير نيرو در امور آب و آبفا گفت: در بودجه سال 95 برنامه بهبود بهره‌برداري در بخش آب نسبت به سال 93 با رشد 6 برابری و افزايش 500 درصدي همراه است.

به‌گزارش ایپفا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رحیم میدانی در دومین نشست کارگروه‌های اجرایی نظام‌نامه مدیریت جامع کیفیت منابع آب، با بیان این مطلب گفت: در ارائه برنامه‌های مفید دست ما باز است و چه بسا طرح‌های دقیق یک کارشناس بتواند رای وزیر را نیز تغییر دهد.

وی شجاعت را یکی از نیازهای امروز مدیران بخش آب دانست و ادامه داد: مدیران بایستی با شجاعت، حرف‌های اساسی را به کرسی بنشانند، زیرا بیشتر منابع آب کشور از بین رفته و ما فرصت زیادی برای حل مشکلات آب کشور نداریم. 

میدانی با بیان اینکه اقدام‎‌های ما باید هدفمند باشد تا ما را به نتیجه برساند، گفت: 15 سال است که در کشور همایش تغییر اقلیم برگزار می‌شود، ولی طرح مناسبی برای تغییر اقلیم ارائه نشده‌ است، لذا ما باید دائم به دنبال بهانه برای حل مشکلات کشور باشیم.

وی با بیان اینکه مدیران همیشه باید نیمه پر لیوان را ببینند و از هر امکانی برای حل مشکلات جامعه استفاده کنند، گفت: در مشکلات اگر بر روی نقاط قدرت تمرکز کنیم به خود باوری خواهیم رسید و به‌طور قطع خواهیم توانست، نقاط ضعف را نیز برطرف کنیم.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو با اشاره به اینکه هدف ما رسیدن به مدیریت بهم پیوسته منابع آب است و در این خصوص تاکنون مطالب زیادی ارائه شده است، گفت: ما نیاز به مطالب جدید در خصوص منابع آب نداریم، بلکه نیازمند این هستیم که با عزم راسخ، مطالب گذشته را اجرایی کنیم تا مشکلات آب کشور مرتفع شود.

وی با بیان اینکه ما همیشه از منابع لایزالی که در اختیار داریم، بهره‌مند نخواهیم بود و مدیر آب باید طرح‌های خود را اولویت‌بندی کند، افزود: مدیر باید مسئولیت‌پذیر و پاسخگو باشد تا بتواند مشکلات مردم را که امیدشان به ماست را حل کند.

میدانی با بیان اینکه در سدسازی از هیچ به همه چیز رسیده‌ایم و این نشان از اعتقاد قلبی و ایمان به‌کار و خودباوری نشات می‌گیرد، افزود: ممکن است در این میان اشتباهاتی نیز صورت گرفته باشد که این طبیعی است، زیرا زمانی که کار انجام می‌شود، بحث آزمون و خطا یک امر اجتناب‌ناپذیر است.

وی با اشاره به مشکلات سد گتوند گفت: این‌گونه اشتباه‌ها در تمام جهان ممکن است اتفاق بیفتد و تنها به ایران محدود نیست؛ در هر پروژه بزرگی ممکن است که نقاط ضعف و قوت وجود داشته باشد، ولی نباید یک نقطه ضعف، مزایای یک طرح عظیم را زیر سوال ببرد.

معاون وزیر نیرو با بیان اینکه در بازنگری پروژه‌های صنعت آب و برق اجبار و قانونی وجود نداشته و با اختیار خود تصمیم گرفتیم تا بازنگری بر روی طرح‌ها و پروژه‌ها داشته باشیم، افزود: دقت در اقدام‌های گذشته باعث خواهد شد تا نسل جوان به مهارت و دانش و سخت کوشی و مسئولیت‌پذیری ما بیشتر اعتقاد پیدا کند.

وی با بیان اینکه طراحی شبکه پایش کیفی در استان‌ها باعث خواهد شد تا به اطلاعات بیشتری دستیابی داشته باشیم، افزود: اطلاعات صحیح و دقیق و بررسی لحظه‌ای می‌تواند کارآیی مدیران را افزایش دهد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت