انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

انتخابات هیأت مدیره و بازرس انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برگزارشد

اعضای هیأت مدیره و بازرس دوره هفتم انجمن طی مراسم مجمع عمومی انجمن انتخاب و معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، مجمع عمومی فوق العاده و مجمع عمومی عادی بطور فوق العاده انجمن امروز 23 آبان در محل هتل المپیک تهران برگزار گردید.

پس از حضور اعضای انجمن در محل هتل المپیک این مراسم طبق برنامه زمانبندی آغاز گردید و پس از سرود جمهوری اسلامی و تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید ، با موافقت و رأی گیری از حاضرین آقایان محمدی ، صدقیانی ، عمادی ، سیدی علوی و صحاف امین بعنوان اعضای هیأت رییسه نوزدهمین مجمع عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن انتخاب شدند.

در ادامه گزارش مالی سال های 99 و 1400 توسط آقای علی اکبر رامین افشار و حسابدار انجمن برای حضار جلسه تشریح گردید.

پس از ارائه گزارش مالی ، گزارشی جامع از عملکرد هیأت مدیره دوره ششم انجمن توسط مهندس سعید زمانزاده برای حاضرین در جلسه ارائه شد و در ادامه بصورت مختصر مهندس علیرضا صحاف امین رییس کمیته فنی و استاندارد به بیان چالش ها و فرصت های پیش روی صنعت لوله و اتصالات پلی اتیلن پرداخت.

در بخشی  از این گردهمایی ، مهندس بیوک صحاف امین رییس هیأت مدیره دوره ششم انجمن ضمن خوشامدگویی به میهمانان ، در خلال سخنان خود بر لزوم وفاق و همدلی بیشتر در بین اعضای انجمن به جهت پیشبرد اهداف ، تاکید کرد.

همچنین پس از استماع صحبت های مهندس صحاف امین ، نوبت به معرفی و بیان برنامه ها توسط کاندیداها رسید که براین اساس کاندیداهای هیأت مدیره و بازرس انجمن در فرصتی کوتاه به این مهم پرداختند  .

در ادامه روند مجمع عمومی انجمن که با استقبال کم نظیر و پرتعداد اعضا در حال برگزاری بود ، طبق برنامه زمانبندی فرآیند انتخابات هیأت مدیره و بازرس انجمن آغاز گردید و حاضرین جلسه در حضور نمایندگان ناظر وزارت کار و اتاق بازرگانی ایران ، برگه های آراء را از اعضای هیأت رییسه دریافت کردند که طی این مراسم 159 برگه رأی در صندوق آراء ریخته شد .

 

در ادامه ، مراسم شمارش آراء توسط اعضای هیأت رییسه در حضور نمایندگان ناظر اتاق بازرگانی ایران و وزارت کار  آغاز گردید و پس از شمارش کامل آراء اسامی نفرات ذیل بعنوان اعضای هیأت مدیره و بازرس برای دوره هفتم انجمن ، انتخاب گردیدند.

امیر برکت مومنی-۸۷رای

علیرضا صحاف امین-۸۶رای

سیدسعید زمان زاده-۸۱رای

سید رضا امامی-۷۷رای

یدالله صادقی مرزناکی-۶۸رای

 

اعضای علی‌البدل:

محسن جمالیان-۶۴رای

محمدرضا بهشتیان-۶۳رای

………………………………….

 

بازرس منتخب انجمن:

کامبیز حزینی-۱۱۷رای

 

بازرس علی البدل :

ابراهیم اکبری پور-۱۱رای

 

گفتنی است ، این مراسم پس از انجام فرآیند انتخابات دوره هفتم و معرفی اعضای هیأت مدیره و بازرس انجمن ، با ضیافت نهار پایان یافت .

پایان خبر

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت