انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

بازدید مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس از پتروشیمی های ماهشهر

مهندس نژاد سلیم مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس پتروشیمی های ماهشهر بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از پتروتحلیل، وی ضمن بازدید از پتروشیمی اروند گفت:  کار باید بر پایه علم برنامه ریزی شود و عملکرد بدون تفکر گره ایی از مشکلات باز نمی کند.

 

وی افزود: اگر تجربه و علم با هم ادغام شوند در اجرای کارها موفق خواهیم بود در حال حاضر بخش عمده ای از مشکلات تولید، عدم توجه به استانداردهاست و تیم های فنی پتروشیمی اروند باید خیلی فعال و پرتلاش باشند.

 

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در بازدید از پتروشیمی شهید تندگویان گفت:از مشاوران متبحر برای بهبود تولید استفاده کنید و تیم های قوی و اقتصادی و فنی تشکیل دهید و به رفع مشکلات بپردازید وی افزود از مدیران شهیدتندگویان انتظار دارم بر اساس برنامه ریزی موثر عمل کنند و از تفکر سنتی در مدیریت مجتمع های تولیدی عبور کرده و با بهره گیری از روشهای علمی کار کنیم.

 

نژاد سلیم ضمن تشکر از زحمات کارکنان پتروشیمی بوعلی سینا در جریان عملکرد این شرکت طی سه ماه ابتدای سال ۹۵ قرارگرفت و  به شاخص های تدوین شده در بخش های مختلف تاکید داشت .

 

وی در جمع کارکنان شرکت پتروشیمی بوعلی گفت ضمن سود آوری باید با رقبا رقابت کرده و کمیته اقتصادی فنی و مالی تشکیل دهید و به آنها تاکید کرد: باید به این موضوع که چطور می توانید بهروری را بالا، هزینه را کاهش و سود را بیشتر کنید بپردازید نژاد سلیم ادامه داد هلدینگ خلیج فارس آرمان های بزرگی دارد و پتروشیمی بوعلی سینا می تواند در تحقق این آرمانها کمک کند.

 

نژاد سلیم از سال بدون حادثه در پتروشیمی بوعلی تقدیر کرد و آن را یک افتخار برای این مجتمع دانست و گفت به کار گیری خرد جمعی و کارگروهی خیلی مهم است.

 

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس با حضور در جمع مدیران پتروشیمی بندرامام درجریان روند کارهای این مجتمع قرار گرفت و تاکید کرد: مسائل و مشکلات موجود با تشکیل کمیته تخصصی پیگیری و رفع شود.

 

نژاد سلیم با حضور در جمع مدیران پتروشیمی فجر در جریان میزان پیشرفت طرحهای در دست اجرای این شرکت قرار گرفت و گفت خوشحالیم در مجموعه هلدینگ خلیج فارس شرکت موفقی مانند پتروشیمی فجر داریم.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت