انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

برگزاری نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان قفقاز

بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان قفقاز، مِی 2016 در شهر تفلیس گرجستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن (ایپفا)، بیست و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان قفقاز، از 18 تا 21 مِی 2016  برابر با 19 اردیبهشت تا 1 خرداد 1395 در شهر تفلیس گرجستان برگزار می شود.

زیر مجموعه های موضوعی این نمایشگاه عبارت است از: انواع کف پوش ها، انواع لوله و اتصالات، سیستم های گرمایشی و سرمایشی، کاشی – سرامیک و سنگ های تزئینی، مصالح سقف و کف، دکوراسیون و کابینت آشپزخانه، لوازم و تجهیزات فنی جاده سازی، رنگ و رزین و چسب، انواع مصالح ساختمانی، سرویس های بهداشتی ساختمانی هستند.

همچنین، تجهیزات و وسایل روشنایی، مبلمان و دکوراسیون داخلی، درب و پنجره، خدمات فنی و مهندسی، سونا – استخر و حمام، سیمان و گچ، شیرآلات ساختمانی، قیر و عایق های ساختمانی، کلیه تجهیزات و تعمیرات ساختمانی، معماری و طراحی داخلی و شرکت های پیمانکاری ساختمان، جاده سازی و انرژی از دیگر مجموعه های موضوعی این نمایشگاه به شمار می آیند.

برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ساختمان قفقاز برعهده شرکت EXPO GLORIA است و علاقه مندان جهت دریافت غرفه می توانند با شرکت پژوهشی و خدماتی کنفرانس ها و نمایشگاه های بین المللی پارس رستاک و حداکثر تا تاریخ 31 فروردین 1395 هماهنگی های لازم را انجام دهند.

همچنین علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی www.parsrastak.com مراجعه و یا با شماره تلفن 5-88540252 تماس بگیرند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت