انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

بهره برداری از ۹۷ پروژه آب و خاک در آذربایجان غربی

۹۷ پروژه آب و خاک در حوزه کشاورزی و مدیریت مصرف بهینه آب با حضور استاندار آذربایجان غربی به بهره برداری رسید

صبح امروز با حضور قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی و همزمان با هفته جهاد کشاورزی ۹۷ پروژه آب و خاک که برای انجام آن ۸۱ هزار ۶۰۴ میلیون ریال اعتبارات دولتی هزینه شده است در استان به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی در مراسم بهره برداری از این طرح‌ها و پروژه‌ها اظهار کرد: پروژه‌های مدیریت آب و خاک با اعتباری بالغ بر ۱۰۱ میلیارد ریال آماده بهره برداری شده و برای ۳۹۰ نفر به‌صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد می‌کنند.

اسمعیل کریم زاده گفت: به واسطه این پروژه‌ها ۸۱۴ نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم صاحب شغل می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی افزود: در مجموع ۴۸۱ خانوار از مزایای این طرح‌ها بهره مند می‌شوند.

وی گفت: این طرح‌ها و پروژه‌ها شامل آبیاری تحت فشار و انتقال آب با لوله به اراضی مختلف کشاورزی در شهرستانهای ۱۷ گانه آذربایجان غربی است.

کریم زاده اظهار کرد: این طرح‌ها در ۴۲۷ هکتار از اراضی کشاورزی آذربایجان غربی اجرایی شده و انتظار می‌رود با استمرار افتتاح و اجرای چنین طرح‌های شاخص‌های کاهش مصرف که به منظور کمک به احیا دریاچه ارومیه هدفگذاری شده بیش از پیش تحقق یابد.

کریم زاده گفت: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی برای هفته جهاد کشاورزی امسال ۱۱۶ پروژه را آماده افتتاح کرده که ۹۷ مورد از آن مربوط به مدیریت آب و خاک است و مابقی پروژه‌ها در مدیریت صنایع کشاورزی، بهبود تولیدات دامی و بهبود تولیدات گیاهی آماده بهره برداری شده است.

 

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت