انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

بیست و نهمین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار شد

بیست و نهمین نشست هیأت مدیره انجمن روز دوشنبه مورخ 16 اردیبهشت 98 از ساعت 14 الی 16 در محل انجمن برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در این نشست مسائل گوناگونی از قبیل قیمت گذاری لوله های پلی اتیلن ، عناوین و محتوای دوره های آموزشی انجمن در سال جدید، پروژه های پژوهشی در دست اقدام، تفاهم نامه مشترک انجمن و معاونت آب و خاک جهاد کشاورزی ، نامه های وارده و مسائل جاری انجمن ، مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

درابتدای این نشست ، مهندس مهدوی در خصوص فرمول قیمت گذاری لوله های پلی اتیلن که در جلسه کمیته بازرگانی مورخ 10 اردیبهشت به دست آمده بود ، گزارشی ارایه کرد و در نشست هیأت مدیره به تصویب نهایی رسید.

گفتنی است نحوه محاسبه قیمت گذاری لوله های پلی اتیلن به شرح ذیل می باشد:

میانگین قیمت هفتگی مواد اولیه در بورس کالا(در  شرایط عرضه کافی) + 27000ریال کارمزد تولیدلوله به ازای هرکیلوگرم + 3000ریال هزینه حمل مواد اولیه = قیمت نهایی

شایان ذکر است ، قیمت به صورت نقدی تحویل درب کارخانه و بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده در نظرگرفته شده است.

در ادامه این جلسه نیز،با حضورمهندس علیرضاصحاف امین دبیرکمیته استاندارد عناوین و محتوای دوره های آموزشی موردبحث و تبادل نظر قرارگرفت و به تصویب نهایی رسید.

در این نشست ، کلیات  تفاهم نامه انجمن و معاونت آب و خاک با موضوع نمونه برداری از پروژه های رودخانه های مرزی نیز مورد تأیید هیأت مدیره واقع شد و مقرر گردید پس از ویرایش نهایی به دفتر طرح انتقال رودخانه های مرزی ارسال گردد.

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت