انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

جلسه هم اندیشی مجری دفتر توسعه سامانه های نوین آبیاری و هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برگزارشد

جلسه هم اندیشی مجری دفتر توسعه سامانه های نوین آبیاری و هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن امروز یکشنبه 24 اسفند 99 از ساعت 10 الی 12 درمحل ساختمان معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، در ابتدای این نشست هم اندیشی که با حضور دکتر فریبرز عباسی مجری جدید دفتر توسعه سامانه های نوین آبیاری برگزار شده بود ، دکتر عباسی ضمن قدردانی از همراهی انجمن در راستای پیشبرد و تحقق اهداف دفتر توسعه سامانه های نوین آبیاری ، در خصوص مسائل پیش روی دفتر و نکات کلیدی طرح توسعه سامانه های نوین آبیاری ضمن بیان سرفصل ها پیرامون اجباری شدن استانداردهای این حوزه که با همکاری انجمن تدوین و بروزرسانی شده اند برای کلیه تجهیزات ، سرمایه گذاری در بخش تجهیزات و لوازم آبیاری با هدف بومی سازی صددرصدی این محصولات با هدف جلوگیری از خروج ارز وتأمین نیاز داخلی و رویکرد آموزش در بخش اجرای سامانه های نوین آبیاری ، مطالبی را تشریح نمودند.

همچنین در ادامه این نشست ، مهندس صحاف امین رییس هیأت مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، با ارائه پیشنهاد ایجاد اتاق فکری مشترک بین دست اندرکاران دفتر توسعه سامانه های نوین آبیاری و انجمن به جهت همفکری و بررسی مشکلات مربوط به طراحی و اجرای سامانه های نوین آبیاری و پیگیری طرح های اجرا شده مطابق با اهداف این دفتر ، توضیحاتی توسط ایشان بیان گردید.

در این نشست ، مهندس مسعودمهدوی عضو هیأت مدیره و رییس کمیته بازرگانی انجمن نیز ضمن مثبت ارزیابی کردن این جلسه و با ابراز امیدواری در خصوص برطرف شدن مشکلات ناشی از اپیدمی کرونا در سال آتی ، طی مطالبی به مشکلات مربوط به تغییرات و نوسانات قیمت مواداولیه پلیمری در بورس کالا پرداخت و در ادامه بر همکاری انجمن و دفتر توسعه سامانه های نوین آبیاری در خصوص برگزاری دوره های آموزشی تاکید کرد.

دراین نشست مقرر گردید جلساتی از سوی دفتر توسعه سامانه های نوین آبیاری و انجمن برای پیشبرد اهداف این دفتر با رویکرد ارتقای کیفی سامان های نوین آبیاری به صورت منظم برگزار و نتایج آن بررسی گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت