انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

جلسه هیأت مدیره انجمن و مدیران دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی برگزار شد

روز چهارشنبه جلسه ای پیرامون بررسی وضعیت عرضه و تقاضای مواداولیه گرید پایپ و خرید مواداولیه به صورت پریمیوم و اعتباری با حضور اعضای هیأت مدیره انجمن و رئیس دفتر صنایع پایین دستی پتروشیمی از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن،جلسه ای پیرامون بررسی وضعیت عرضه و تقاضای مواداولیه گرید پایپ و خرید مواداولیه به صورت پریمیوم و اعتباری با حضور اعضای هیأت مدیره انجمن و رئیس دفتر صنایع پایین دستی پتروشیمی سرکارخانم مرضیه طهماسبی و جناب آقای مهندس حمیدمنصوری پور سرپرست برنامه ریزی تولیدآروماتیک های شرکت ملی صنایع پتروشیمی به صورت ویدئو کنفرانس در روز چهارشنبه 03/02/99 از ساعت 14 الی 16 برگزار گردید.
دراین نشست وضعیت عرضه و کاهش تقاضای خریدمواداولیه ناشی از بحران اقتصادی موجود به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش پروژه های عمرانی کشور ، مورد بررسی قرارگرفت .
درادامه خانم مهندس مرضیه طهماسبی ضمن تشکر از انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن بابت همکاری های فی مابین در مورد روند قیمت گذاری و عرضه موادپلیمری توضیحاتی رابیان نمودند.
سپس آقای مهندس منصوری پور در مورد برنامه ریزی برای تولید گریدهای مختلف مواد پلیمری از جمله مواد پایپ گرید توسط پتروشیمی ها و برآورد میزان مورد نیاز و قراردادهای خرید پریمیوم، توضیحاتی را ارائه نمودند .
همچنین، توضیحاتی در خصوص افزایش تولیدمواد پایپ گرید و نیاز به تخصصی سازی گریدهای پایپ عرضه شده توسط مهندس صحاف امین ، ارائه گردید.
شایان ذکر است، در این راستا مقرر شد برآورد حداقل تقاضای مواداولیه گریدپایپ به صورت هفتگی توسط انجمن به دفترتوسعه صنایع پایین دستی اعلام گردد.
پس از آن اعضای هیأت مدیره انجمن پیرامون عرضه مواداولیه به صورت اعتباری و مشکلات مربوط به بازگشایی LC داخلی و میزان سود بالا و هزینه های جانبی ، توضیحاتی بیان نمودند که به دلیل وجود این مشکلات ،تولیدکنندگان علاقه زیادی به این نوع روش فروش ابراز ننموده اند و درصورت برطرف نمودن این مشکلات و ایجاد مشوق های لازم که جزییات آن طی نامه ای از سوی انجمن به دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی ارسال خواهد شد ، افزایش خرید مواداولیه پایپ گرید توسط اعضای این انجمن را در پی خواهد داشت.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت