انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

جلسه کمیته فنی انجمن صنفی تولید کنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برگزار شد

جلسه کمیته فنی انجمن با شرکت ریس هیات مدیره و 11 نفر از کارشناسان فنی از شرکت‌های مختلف از سراسر کشور در تاریخ 26 آبان ماه در محل سالن جلسات انجمن تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، نخستین جلسه کمیته فنی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن با حضور مهندس محسن جمالیان، رئیس هیئت مدیره انجمن، مهندس بابک دیانت پی، دبیر انجمن و 11 نفر از کارشناسان فنی شرکت‌های تولیدکننده لوله پلی اتیلن از ساعت 12 تا 14 روز چهارشنبه 26 آبان ماه در محل سالن جلسات انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن برگزار شد.

 

 

 

در این جلسه کمیته فنی متشکل از سه زیر کمیته فنی، استاندارد و آموزش تشکیل گردید و تعداد اعضای زیر کمیته‌های فنی 13 نفر، زیر کمیته استاندارد 15 نفر و زیر کمیته آموزش 10 نفر انتخاب شدند.

همچنین مقرر شد تا جلسه‌ای بطور مشترک بین زیر کمیته فنی و استاندارد در تاریخ چهارشنبه 3 آذر 1395 در ساعت 12 ظهر در محل انجمن تشکیل گردد و در مورد دستور کار و همکاری اعضای این دو زیر کمیته در اولین جلسه، نسبت به بررسی مدارک و استانداردها جهت تهیه دستورالعمل فنی حمل نقل، انبارش و اجرای لوله‌های پلی اتیلن اقدام نمایند.

در ادامه جلسه مقرر شد تا با ارسال نامه‌ای به  مدیریت امور تدوین و برنامه ریزی استاندارد، پیشنهاد شود نماینده انجمن در جلسات نهایی کمیته ملی استانداردهای مرتبط به لوله و اتصالات پلیمری شرکت نماید.

همچنین مقرر گردید بخشی در سایت انجمن به عنوان پانل زیر کمیته‌های فنی اختصاص یابد تا دستورکار و روند کاری هر زیر کمیته مشخص و نظرات اعضا در آن منعکس گردد.

این کمیته در انتها پیشنهاد کردند تا بخش دانلود مقاله و استانداردهای فنی انجمن با هدف مرجعیت سایت به عنوان یک بانک اطلاعاتی جامع لوله و اتصالات پلی اتیلن تقویت گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت