انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

صنعت پتروشیمی ایران پذیرای فناوری شرکت‎های اروپایی می شود

شرکت های بزرگ اروپایی بر آمادگی و مشارکت برای انتقال فناوری‎های روز جهان به طرح‎ها و مجتمع های پتروشیمی ایران تاکید کردند.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از شانا، مدیران ارشد چند شرکت بزرگ فعال در صنعت پتروشیمی در حاشیه برگزاری نمایشگاه لاستیک و پلاستیک K دوسلدورف با مرضیه شاهدایی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و نیز مدیران ارشد صنعت پتروشیمی ایران دیدار  و گفتگو کردند.

در این دیدارها زمینه های همکاری مشترک با هدف مشارکت و سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی ایران و نیز توسعه و انتقال فناوری های جدید مورد بررسی قرار گرفت.

مدیران ارشد شرکت ایرلکویید در زمینه تبدیل متانول به پروپیلن و همکاری در ساخت کلیه واحدهای گازهای صنعتی و سرمایه گذاری دیدگاه‎ها و برنامه‎های خود را ابراز داشتند و نمایندگان شرکت توتال نیز در دیدار با مدیران صنعت پتروشیمی ایران برای تولید انواع پلی اتیلن در گریدهای جدید بر اساس فناوری های های جدید و همچنین تمایل به مشارکت برای سرمایه گذاری در طرح های جدید پتروشیمی آمادگی خود را اعلام کردند.

همچنین در حاشیه برگزاری سومین روز از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک دوسلدورف، مقام‌های شرکت UOP در زمینه برگزاری روز فناوری در ایران و در مورد تولید پروپیلن و همکاری و ارایه تکنولوژی در زمینه MTO و تبدیل متانول به الفین‎ها با نمایندگان صنعت پتروشیمی ایران مذاکره کردند.

در این دیدار همچنین درباره نحوه استفاده از فناوری PDH و استفاده از پروپان در تولید پروپیلن رایزنی های مطلوبی انجام شد.

مطابق اعلام شرکت ملی صنایع پتروشیمی، این شرکت امسال با هدف حضور یکپارچه و هماهنگ به صورت پاویون به همراه شرکت بازرگانی پتروشیمی و مجتمع های پتروشیمی جم، امیرکبیر غدیر و آبادان در نمایشگاه لاستیک و پلاستیک «K» دوسلدورف آلمان حضور دارد.

نمایشگاه لاستیک و پلاستیک «K» دوسلدورف آلمان، بزرگترین نمایشگاه لاستیک و پلاستیک در جهان به شمار می آید که از روز چهارشنبه، ٢٨ مهرماه آغاز به کار کرد و چهارشنبه هفته آینده (پنجم آبان‎ماه) به کار خود پایان می دهد.

در این نمایشگاه، بزرگان صنعت پتروشیمی جهان حضور دارند و شرکت ملی صنایع پتروشیمی امسال با هدف حضور یکپارچه و هماهنگ به صورت پاویون به همراه شرکت بازرگانی پتروشیمی و مجتمع‌های پتروشیمی جم، امیرکبیر، غدیر و آبادان در این نمایشگاه حضور دارد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت