انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

طرح های آبفا در البرز به خوبی پیش نمی‌رود

استاندار البرز با اشاره به دو مشکل کمبود آب و کندی طرح های فاضلاب در استان گفت: طرح های عمرانی آبفا در این منطقه به خوبی پیش نمی رود.

استاندار البرز با اشاره به دو مشکل کمبود آب و کندی طرح های فاضلاب در استان گفت: طرح های عمرانی آبفا در این منطقه به خوبی پیش نمی رود.

به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی روز سه شنبه در اولین همایش کشوری تله متری (سیستم های پایش و راهبری و کنترل از راه دور تاسیسات آب و فاضلاب) که در باشگاه فرهنگی، ورزشی میلاد کرج برگزار شد، افزود: براساس آمار سال 90 جمعیت البرزدو میلیون و 400 هزار نفربوده که اکنون از دو میلیون و 500 هزار نفر فراتر رفته است.

وی بیان داشت: دربخش تامین آب استان البرز به رغم اینکه پتانسیل آبی خوبی دارد و یکی از منابع تامین کننده شهر تهران است اما خودش به خاطر اینکه زیر سایه تهران قرار گرفته، کمتر مورد توجه است.

طهایی گفت:سرعت اجرای شبکه فاضلاب در شهرهای البرز کم است و البته ما نمی خواهیم زحمات و تلاش های شرکت آب و فاضلاب استان را نادیده بگیریم، اما وقتی کلانشهر کرج که نزدیک به یک میلیون و 800 هزار جمعیت دارد با مشکل طرح فاضلاب مواجه است باید برای آن چاره جویی کرد.

وی گفت:امیدواریم با یاری و حمایت های وزارت نیرو گام های بلندی در این بخش برداشته شود تا بتوان دو مشکل آب و فاضلاب البرز حل کرد.

استاندار البرز افزود: بیش از 110هزار واحد مسکن مهر در این استان در دست ساخت یا تکمیل شده است اما در این بخش به تامین آب و دیگر زیر ساخت ها نیاز داریم.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت