انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

ظرفیت تولید پلی اتیلن شرکت داوکمیکال افزایش می یابد

شرکت داوکمیکال اعلام کرده است که چهار مجتمع تولید مشتقات و یک تاسیسات debottlenecking فاز گازی به طور همزمان با واحد کراکر شروع به کار خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از اُپکس، یک نماینده شرکت داوکمیکال اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تا اواسط سال 2017 میلادی ظرفیت تولید پلی اتیلن مجموعه پتروشیمی خود واقع در بندر فریپورت ایالت تگزاس را توسعه دهد.

این نماینده افزود: همچنین سرمایه گذاری ها برای افزایش ظرفیت تولید مشتقات پلاستیک های دارای عملکرد بالا (performance plastics derivative) و تلاش برای بهره برداری همزمان از یک واحد جدید تولید اتیلن در جریان است.

 

 

شرکت داوکمیکال پیشتر ضمن اعلام نتایج عملکرد مالی سه ماهه اول خود عنوان کرد: 50 درصد از عملیات ساخت و ساز واحد کراکر بخار در مقیاس جهانی شرکت داو تکمیل شده است و انتظار می رود از اواسط سال 2017 در مدار تولید قرار گیرد.

بر اساس داده های منتشر شده توسط موسسه پلاتس، مجموعه فریپورت در حال حاضر از ظرفیت تولید 640 هزار تن پلی اتیلن در سال برخوردار است و انتظار می رود یک میلیون و 50 هزار تن ظرفیت جدید تولید پلی اتیلن سبک (LDPE) و پلی اتیلن سبک خطی (LLDPE) افزوده شود.

واحد کراکر اتیلن شرکت دواکمیکال در مجموعه پتروشیمی فریپورت تگزاس، با ظرفیت یک میلیون و 500 هزار تن در سال، از اتان به عنوان خوراک اصلی بهره می برد و می تواند تا 30 درصد از پروپان نیز به این منظور استفاده کند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت