انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

فرماندار شاهرود : سه سال گذشته 2هزار هکتار به سامانه آبیاری قطره ای تجهیز شده است

معاون استاندار سمنان و فرماندار شهرستان شاهرود گفت: از سال 72 تا کنون 6هزار هکتار زمین کشاورزی به سامانه آبیاری قطره ای تجهیز شده که 2هزار هکتار آن در سه سال گذشته انجام شده است.

سید محمدرضا هاشمی روز یکشنبه در نشست ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی که در سرای ولایت فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد، افزود: با توجه به بحران پیش آمده در تامین آب ، انتظار می رود تدابیر لازم برای صرفه جویی اندیشیده شود.
وی افزود: باید از کشت محصولات با نیاز آبی بالا کاسته شده و محصولاتی که نیاز آبی کمتر داشته و بازار خوبی دارند، جایگزین شوند.
معاون استاندار سمنان تاکید کرد : براساس یکی از مصوبه های دولت تدبیر و امید قرار شد 6 هزار هکتار از زمین های استان به سامانه های نوین آبیاری تجهیز شوند که این نشان توجه دولت در این زمینه است.
هاشمی همچنین از آمادگی جهاد کشاورزی برای ارایه خدمات موردنیاز کشاورزان در زمینه آبیاری نوین خبرداد و گفت: به هر میزان که کشاورزان در خواست داشته باشند ، امکان اجرا وجود داشته و از کمک های دولتی بهره مند خواهند شد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت