انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نرخ سود بازرگانی ترخیص ماشین آلات مورد نیاز صنایع داخلی برای نمایشگاه ها حذف شد

هیات دولت پیشنهاد شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران مبنی بر صفر شدن نرخ سود بازرگانی ترخیص دائم ماشین آلات و تجهیزات مورد نیاز صنایع داخلی که در نمایشگاه های داخلی به نمایش گذاشته می شوند، را به تصویب رساند.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران، بهمن حسین زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران از تصویب پیشنهاد این شرکت در جلسه هیات وزیران خبر داد.

حسین زاده اعلام کرد: شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران پیشنهاد خود به هیات دولت را به منظور تسهیل در ورود و ترخیص تجیهزات و کالاهای مورد نیاز صنایع داخلی که در نمایشگاه های بین المللی ایران به نمایش گذاشته می شوند، ارایه داد که هیات وزیران نیز این پیشنهاد را به تصویب رساند.

وی افزود: طبق این مصوبه از این پس آن دسته از ماشین آلات و سایر کالاها که به صورت موقت در داخل کشور برای نمایش در نمایشگاه های بین المللی و تخصصی قرار داده می شوند، مشروط به عدم امکان ساخت داخل و با تائید وزارت صمت از سود بازرگانی هنگام ترخیص قطعی معاف خواهند شد.

حسین زاده همچنین به راه اندازی گمرک در شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران اشاره کرد و اظهار داشت: این دو اقدام صورت گرفته به منظور تسهیل در ورود تکنولوژی ها و کالاهای سرمایه ای و واسطه ای مورد نیاز صنایع داخلی و ارایه خدمات به تولید کنندگان و صادر کنندگان کشور صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران در پایان با اشاره به سال رونق تولید و تاکید مقام معظم رهبری به حمایت از کالای ایرانی، یادآور شد: این شرکت تمام تلاش خود را در این زمینه انجام داده تا بتواند به عنوان یکی از حامیان اصلی کالاهای ایرانی تلقی شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت