انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

نمایشگاه دنیای پلاستیک قزاقستان در سال 2016

نمایشگاه بین مللی "دنیای پلاستیک 2016 " در تاریخ 23 تا 25 نوامبـــر مقارن با 3 تا 5 آذرمــاه سال جاری در مــرکــز نمایشــگاهـی بالــوان شـولاک (Baluan Shulak) شهر آلماتیِ قزاقســتــان برگزار خــواهد شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از صنایع پلاستیک، این نمایشگاه، نه تنها یکی از مهم ترین رویدادها در زمینه “پلاستیک” و متعلقات آن در کشور قزاقستان معرفی شده، بلکه در کنار نمایشگاه هایِ دیگری چون PLASTEX ازبکستان که آن هم، 14 تا 16 سپتامبر سال جاری در داخل رویداد بزرگتری به نام “هفته صنعتی آسیای مرکزی” برگزار می شود، جزو مهم‌ترین و بزرگترین و در عین حال معتبرترین نمایشگاه های مرتبط با پلاستیک در سطح “آسیای میانه و قفقاز” شناخته شده است.

 

 

 

 182 شرکت از 18 کشور جهان نظیر آلمان، بلژیک، روسیه، قزاقستان، چین، هند، تایوان و ایران در “دنیای پلاستیک” سال جاری مشارکت می کنند. در نتیجه این رویداد به کانونی برای ملاقات پیشروان، تجار و تولید کنندگان این صنعت برای بحث در مورد تحولات کلیدی در این بخش بدل گردیده است.

نمایشگاه “دنیای پلاستیک” هر ساله در زمانی حدود همین بازه زمانی برگزار می شود. در دوره گذشته این نمایشگاه در سال 2015، نزدیک به  5000 هزار نفر (4783 نفر) بازدید کننده حرفه ایی از 11 کشور از این رویداد دیدن کردند.

شرکت های Sinerji و Central Asia Expo، اجرای نمایشگاه یاد شده را به عنوان برگزارکننده، بر عهده دارند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت