انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

پنجاه و پنجمین جلسه هیأت مدیره برگزار گردید

امروز دوشنبه 18 اسفند 99 پنجاه و پنجمین جلسه هیأت مدیره به صورت مجازی از ساعت 10 الی 12 برگزار گردید

در ابتدای این جلسه در مطالب پیش از دستور ، گزارشی توسط دبیر انجمن درباره ارزیابی رتبه بندی اتاق ارائه گردید که در همین ارتباط مشخص گردید انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن موفق به اخذ گرید A در رتبه بندی سال 99 گردیده است و از این رو مهندس صحاف امین رییس هیأت مدیره انجمن ،  از تمام عزیزانی که در این مسیر انجمن را یاری کردند ، تشکر و قدردانی نمود.

در ادامه در مورد روند افزایشی قیمت مواداولیه گفتگو و تبادل نظر شد و با توجه شرایط فعلی مقررگردید ، تقاضای جلسه ای حضوری با سازمان برنامه و بودجه پیرامون تعدیل قراردادها ارسال گردد.

در ادامه این نشست ، با موضوع پایداری منابع مالی انجمن و مواردی که در رتبه بندی اتاق بازرگانی مطرح شده بود توضیحاتی توسط مهندس علیرضا صحاف امین رییس کمیته استاندارد انجمن ارائه گردید.

همچنین در ادامه توسط رییس کمیته استاندارد انجمن در مورد پروژه های پژوهشی انجمن و پیرامون پیگیری موضوعات مطرح شده در کنفرانس بین المللی لوله های پلی اولفینی توضیحاتی ارائه گردید که براین اساس مقرر شد در طول ایام نوروز با افراد دست اندرکار در پروژه های پژوهشی ، مصاحبه ای تدارک دیده و اطلاع رسانی گردد.

یکی از مسائل مهم پنجاه و پنجمین جلسه هیأت مدیره ، زمان برگزاری مجمع عمومی سالیانه انجمن بود که براین اساس مقرر گردید این مجمع در تاریخ 28 اردیبهشت 1400 در محل هتل المپیک تهران برگزار گردد و به تبع آن مقرر شد که کاندیداهای انتخابات هیأت مدیره انجمن تا تاریخ 28 فروردین 1400، درخواست کاندیداتوری خود را بصورت مکتوب به انجمن اعلام نمایند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت