انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

چهل و ششمین جلسه هیأت مدیره انجمن برگزار شد

چهل و ششمین جلسه هیأت مدیره انجمن امروز 11تیر99از ساعت 9 الی 11 بصورت ویدئوکنفرانس برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در مطالب پیش از دستور این جلسه توضیحاتی در خصوص مذاکرات انجام شده با گمرک با موضوع تغییر مجدد ارزش گمرکی توسط مهندس دربندی دبیر انجمن بیان گردید که در این راستا با توجه به افزایش نرخ ارز نیمایی ، ارزش کالاهای گمرکی در حوزه لوله و اتصالات پلی اتیلن نیازمند تغییر می باشد که طبق پیگیری های بعمل آمده از نهاد ذیربط این امر در حال انجام است.

همچنین در ادامه مطالب پیش از دستور ، آقای مهندس سعید زمانزاده عضو هیأت مدیره انجمن در خصوص جلسات برگزار شده با انجمن مجریان استان تهران و معاونت آب و خاک جهادکشاورزی استان تهران و همچنین جلسه برگزار شده با جهاد کشاورزی استان فارس ، پیرامون مشکلات کیفی لوله های پلی اتیلنی به اطلاع اعضای هیأت مدیره رسید و در این زمینه مقرر گردید که یک چهارچوب فنی جهت نحوه بازرسی و نمونه برداری به صورت تصادفی از پروژه های کشاورزی استان ها تهیه و اجرا گردد.

در ادامه نیز گزارشی با موضوع جلسه برگزار شده با آزمایشگاه های همکار توسط مهندس علیرضا صحاف امین ، رییس کمیته استاندار انجمن ارائه گردید.

همچنین در این نشست ، در خصوص بازرسی های خارج از نوبت ، مقرر گردیدکه این بازرسی ها با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط کارشناسان انجمن ، انجام شود.

در پایان این نشست نیز مذاکرات و مباحث آخرین جلسه کمیته بازرگانی انجمن در مورد روند قیمت گذاری در مناقصات مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت