انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

چهل و پنجمین نشست هیأت مدیره انجمن برگزارشد

چهل و پنجمین نشست هیأت مدیره انجمن روزگذشته 29 اردی بهشت 99 از ساعت 11 الی 13 به صورت ویدیو کنفرانس برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، در ابتدای این نشست توسط مهندس زمانزاده در مورد قیمت پایه اعلامی پتروشیمی جم در مقایسه با مواد مشکی PE100 پتروشیمی شازند توضیحاتی ارائه گردید که براین اساس مقرر شد ، دلایل پایین بودن مواد شازند و بالابودن قیمت مواد نچرال جم توسط دبیر انجمن از شرکت ملی صنایع پتروشیمی بررسی و نتایج به هیأت مدیره انجمن ، اعلام گردد.
همچنین در خصوص نامه انجمن ملی با موضوع نیاز سنجی کف عرضه مواد اولیه پایپ گرید به صورت هفتگی ، اعضای هیأت مدیره انجمن نظرات خود را بیان نمودند و در نهایت میزان عرضه مورد نیاز اعضای انجمن در حدود 7000 تن در هر هفته مورد تایید هیأت مدیره قرارگرفت و مقرر گردید پاسخ نامه به انجمن ملی جهت کمیته تنظیم بازارپتروشیمی ارسال گردد.
در خصوص تاریخ برگزاری کنفرانس بین المللی لوله های پلی اولفینی نیز براساس بیان توضیحاتی توسط مهندس علیرضا صحاف امین دبیراجرایی کنفرانس ، مقرر شد این کنفرانس در تاریخ از پیش اعلام شده یعنی 25 و 26 خرداد99 برگزار گردد.
در خصوص میزان خسارت مواد مشکی امیرکبیر نیز مشخص گردید که میزان 15% خسارت به شرکت های خریدار این مواد ، پرداخت گردیده است.
در ادامه چهل و پنجمین نشست هیأت مدیره ، موضوع احداث آزمایشگاه مشترک با پژوهشگاه پلیمر نیز مورد موافقت هیأت مدیره قرارگرفت و مقرر گردید جلسه ای پیرامون این موضوع برگزار گردد.
همچنین ، تقویم آموزشی سال 99 نیز ضمن مورد تاییدگرفتن عناوین آن توسط هیأت مدیره ، در این خصوص مقرر گردید تا باتوجه به محدودیتهای ناشی از ویروس کرونا ، این دوره ها بصورت آنلاین برگزار گردد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت