انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

گزارش تحلیلی بازار داخلی و جهانی محصولات پتروشیمی منتشر شد

گزارش تحلیلی بازار داخلی و جهانی محصولات پتروشیمی در خرداد ماه امسال با رویکرد عرضه و معامله محصولات شیمیایی و پلیمری در بورس منتشر شد.

گزارش تحلیلی بازار داخلی و جهانی محصولات پتروشیمی در خرداد ماه امسال با رویکرد عرضه و معامله محصولات شیمیایی و پلیمری توسط دفتر توسعه صنایع پایین دستی پتروشیمی منتشر شد.

براساس این گزارش، مجموع عرضه محصولات شیمیایی و پلیمری در خرداد ماه امسال در بورس حدود  709 هزار تن بوده است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

در خرداد ماه امسال در بازار بورس 491 هزار تن محصولات شیمیایی و پلیمری معامله شده است که این مقدار در مقایسه با مدت مشابه سال 99 در حدود 13 درصد شاهد رشد بوده است.

همچنین حجم عرضه در خرداد ماه سال گذشته 591هزار تن و حجم معامله نیز 433 هزار تن بوده است.

تغییر نمودار نرخ ارز، بررسی میانگین قیمت های جهانی گروه های محصولات شیمیایی و پلمیر و بررسی روند قیمت های جهانی در سه قاره آسیا، اروپا و آمریکا از مهمترین سرفصل های گزارش تحلیلی بازار داخلی و جهانی محصولات پتروشیمی است .

علاقمندان می توانند فایل کامل این گزارش را در اینجا دریافت نمایند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت