انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

۲۵ تن مواد پلیمری دود شد

وقوع حریق در یک کارخانه تولید فوم در جاده موت آباد شهرستان اراک، موجب سوختن بیش از ۲۵ تُن مواد پلی استایرن و تخریب فضای کارگاهی و دستگاه های این کارخانه شد، اما تلفات جانی در پی نداشت.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از مهر، این آتش سوزی ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که آتش نشانان سه ایستگاه به همراه چند دستگاه خودروی آتش نشانی به محل حادثه در جاده موت آباد اراک، بعد از کشتارگاه صنعتی روانه شدند.

 

براساس این گزارش وسعت و گستردگی این آتش سوزی به حدی بود که آتش نشانان ایستگاه ۱۲۰ به محض رسیدن به محل حادثه سریعا از ستاد فرماندهی آتش نشانی درخواست اعزام نیروهای کمکی کردند.

 

محل حادثه کارخانه ای متعلق به شرکت تاباپلاست مرکزی است که در داخل آن بیش از هشت دستگاه مخصوص تولید فوم و همچنین ۲۵ تُن مواد پلی استایرن وجود داشت که در صورت سرایت آتش به کارگاه های همجوار فاجعه ای رخ می داد.

 

فضلی، معاون عملیات سازمان آتش نشانی اراک که در محل حادثه حضور داشت، گفت: آتش نشانان به رغم حجم بسیار زیاد آتش و حرارت بالا و گازهای سمی حاصل از این حریق که جان آنها را تهدید می کرد، موفق شدند این آتش سوزی مهیب را مهار کرده و از گسترش آن به کارخانه های مجاور جلوگیری کنند.

 

کارشناسان سازمان آتش نشانی نیز که در محل حضور داشتند در مورد علت بروز این آتش سوزی گفتند: با توجه به حجم بالای حریق، علت در دست بررسی است.

 

گفتنی است این حادثه آتش سوزی خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت