انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تحلیل محیط اقتصادی ایران در سال 99

در این مقاله براساس داده های گوناگون از جمله شرایط سیاسی کشور، اقتصاد جهانی،نرخ ارز ، نفت و طلا در سال 2020 ، وضعیت نقدینگی و تورم درسال آتی ،فضای کسب و کار در ایران را بررسی گردیده است.

در ابتدای این مقاله می خوانیم، اقتصاد ایران یک سیستم است که توسط دوعامل برونزا شدید تحت تاثیر قرار می گیرد. 1-اقتصادجهانی ، شرایط سیاسی ایران و جهان ، که برای پیش بینی و متغیرها در سال 99 نیاز به پیش بینی این دو عامل برونزا داریم.

در ابتدای این مقاله تحلیلی، سناریوهای سیاسی-تحریمی سال 99 ، تحت عنوان 5 سناریو بررسی گردیده است، 1-توافق کامل ایران و آمریکا ، 2-آغاز نشانه هایی از انعطاف ایران و آمریکا، 3-ادامه تحریم های آمریکا و صادرات یک میلیون بشکه نفت در سال 99 ، 4- سخت تر شدن و فراگیر تر شدن تحریم ها برعلیه ایران و رفع دائمی معافیت های صادرات نفت ایران و صادرات در حدود پانصدهزار بشکه نفت در سال99 ، 5- ایجاد تنش نظامی بین ایران و آمریکا و پس از آن به تحلیل شرایط اقتصادی جهان در سال 2020 پرداخته شده است.

همچنین در قسمت های پایانی این مقاله ، بازار ارز در سال 99 وضعیت بازار خودرو ، و پیش بینی فشارمالیاتی برشرکت ها و ادامه روند رکود صنعت بررسی گردیده است.

جهت مطالعه و دریافت این مقاله روی لینک ذیل کنید.

تحلیل محیط اقتصادی ایران

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت