انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

دوازدهمین نشست کمیسیون بازرگانی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن برگزار شد

در ابتدای این نشست که در خصوص عدم رعایت قانون برگزاری مناقصات و تبلیغ و فروش محصول غیراستاندارد برگزار گردید علی نیک‌افروز از شرکت آبراهه‌گستر مواردی که بایستی توسط کمیسیون بازرگانی مورد پیگیری قرار گیرد را به شرح زیر مطرح نمود:
• تعدیل در قراردادها
• مدیریت خرید مواد اولیه
• نهایی کردن مکانیزم قیمت‌گذاری
• جلوگیری از تولید لوله‌های غیراستاندارد
• لزوم پیگیری قید نوع تأمین مالی و نحوه تصفیه در قراردادها
• مدیریت قیمت مستربچ
• نظارت عرضه و تقاضا در بورس
وی در ادامه توضیحاتی در خصوص موارد فوق ارائه داد که موردبحث و مشورت سایر اعضا قرار گرفت.
همچنین محب صفی‌زاده دبیر کمیسیون بازرگانی انجمن در خصوص عدم رعایت قانون برگزاری مناقصات؛ اقداماتی را که قبلاً از طریق انجمن کرمان و کمیته حمایت قضایی دراین‌خصوص صورت‌گرفته بود را شرح داد و مورد مشورت قرار گرفت.
در ادامه نشست مهندس حسین محمدی از گروه صنعتی آب حیات در خصوص بحث قیمت‌گذاری عنوان کرد: اجرای قیمت‌گذاری بایستی مجدد بررسی و راهکاری‌های لازم برای این مسئله دیده شود.
وی در خصوص تعدیل قراردادها اعلام نمود: دراین‌خصوص باید پیگیر اصلاح قانون باشیم.
محمدی همچنین در خصوص تبلیغ و فروش محصول غیراستاندارد و بحث قیمت مناقصات صحبت کرد.
سپس مهندس توکلی اعلام کرد: انتخابات انجمن برگزار و اعضای هیئت‌مدیره ترمیم شده‌اند و هیئت‌رئیسه باید به اداره کار مراجعه نموده و کار را حل‌وفصل نماید.
وی اعلام کرد: قبلاً تقاضای کار زیاد بود و اکثر کارخانه‌ها با ظرفیت کار می‌کردند و اکنون اوضاع مناسب نیست و تقاضا کم است؛ بنابراین باید جلسات کمیسیون را به طور مرتب برگزار نماییم و از طرف هیئت‌مدیره پیگیری شود که چرا مصوبات کمیسیون در هیئت‌مدیره به نتیجه نمی‌رسد و آنها توجیهات خود را ارائه کنند.
در این نشست مقرر شد: در خصوص عدم رعایت قانون برگزاری مناقصات، مهندس صفی‌زاده گزارشی به همراه مستندات بابت پیگیری در انجمن کرمان ارائه نمایند تا پس از آن در خصوص ادامه کار در کمیسیون تصمیم‌گیری شود.
همچنین قرار شد آقای محمدی در خصوص تبلیغ و فروش محصول غیراستاندارد نامه‌ای تهیه و پیشنهاد دهند تا از طرف انجمن با اداره استاندارد مکاتبه شود.
در پایان نیز وقت یک جلسه حضوری برای تعیین وضعیت کلی مصوبات کمیسیون و ادامه کار در هیئت‌مدیره برای سه‌شنبه مورخ ۲۴ مهر در دفتر انجمن در نظر گرفته شد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت