انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

هفدهمین جلسه هیأت مدیره انجمن برگزار شد

هفدهمین نشست هیأت مدیره انجمن روز دوشنبه 22مرداد از ساعت 13 الی 16:30 در محل انجمن برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، هفدهمین نشست هیأت مدیره انجمن روز دوشنبه 22مرداد برگزار گردید.

گفتنی است در این نشست آقایان فرهاد صدقیانی و آرش صدقیانی  از شرکت پلی اتیلن سمنان ، آقایان محمدرضا صاحب نسق و احسان عیسی زاده از شرکت گسترش پلاستیک و مهندس علیرضا صحاف امین ، رییس کمیته استاندارد انجمن بعنوان مهمان ، حضور داشتند.

در ادامه این نشست ، آقایان فرهاد صدقیانی و آرش صدقیانی جهت بررسی وضعیت قراردادهای رودخانه های مرزی و اقدامات انجام شده دراین خصوص همراه بود، گزارش کاملی از پیگیری های انجام شده در خصوص پروژه های جهادکشاورزی و جلسات برگزار شده  با رییس و معاون کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی ، از سوی مهندس جمالیان ارائه گردید و در ادامه پیرامون پیگیری های انجام شده در خصوص پروژه های رودخانه های مرزی ، گزارشی از سوی مهندس مهدوی ، و مکاتبات و جلسات برگزار شده در سازمان برنامه و بودجه کشور ارائه شد.

در هفدهمین نشست هیأت مدیره انجمن با اتفاق نظر اعضای هیأت مدیره انجمن ، تصمیم برآن شد تا با حضور 15 شرکت از اعضای انجمن ، در محل انجمن با هدف دستیابی به فرمت قراردادی کامل برای کلیه قراردادهای دولتی تولیدکنندگان لوله های پلی اتیلن ، جلساتی تشکیل گردد وهمچنین مقرر گردید که پیگیری های لازم در خصوص حضور شرکت های منتخب در این جلسات ، تحت نظر آقای آرش صدقیانی انجام شود.

در زمینه قرار گرفتن مواداولیه پتروشیمی شازند در وندور لیست رودخانه های مرزی ، مقرر گردید که اقدامات شرکت گسترش پلاستیک و کاوشیار پژوهان در این خصوص که پیشتر بدون کسب نتیجه مطلوب و مجزا از انجمن انجام گردیده بود، با نظارت کمیته استاندارد انجمن و با همکاری پژوهشگاه پلیمر و پژوهشگاه استاندارد ، بررسی و تحت نظارت و هماهنگی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، اقدامات مقتضی انجام گردد.

همچنین در ادامه این نشست ، مقرر گردید که انتخاب نماینده انجمن در استان ها به صورت مجزا برای اعضای مستقر در هر استان ، اطلاع رسانی انجام گیرد.

بررسی نمرات یکی از واحدهای اخیرا بازرسی شده جهت رتبه بندی آب و خاک و بررسی عضویت های جدید انجمن از دیگر مباحث هفدهمین نشست هیأت مدیره انجمن بود.

گفتنی است در راستای انتخاب نماینده های استانی انجمن ، استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل (منطقه 1) ، آذربایجان غربی و کردستان (منطقه 2)-کرمانشاه، ایلام و همدان (منطقه 3)، زنجان ، قزوین ،گیلان (منطقه4)-مازندران و گلستان (منطقه 5)- مرکزی و قم (منطقه 6)- فارس و کهگیلویه و بویر احمد و بوشهر (منطقه 7) – کرمان، یزد و سیستان و بلوچستان(منطقه8) – لرستان ، چهارمحال بختیاری و خوزستان (منطقه9) بعنوان مناطق انتخاب شده جهت انتخاب نماینده های استانی انجمن ، معرفی شدند و همچنین لازم به ذکر است ، استان خراسان جنوبی، رضوی ، شمالی و استان اصفهان نمایندگان انجمن انتخاب شده اند.

همچنین در خصوص نامه شرکت رام پلاست شرق با موضوع مالیات برارزش افزوده در بخش تولید مقررگردید تا موضوع آن توسط کارشناس حسابرسی انجمن ، مورد بررسی قرارگیرد.

گفتنی است ، پیرامون همایش های استانی انجمن نیز با حضور مهندس علیرضا صحاف امین رییس کمیته استاندارد انجمن  مقرر گردید این سلسه همایش ها در بازه زمانی مهر و شهریور و از استان خراسان آغاز گردد همچنین جزییات بیشتر در خصوص همایش های استانی به تفکیک استان ها ، در آینده اطلاع رسانی خواهد گردید.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت