انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

چهل و دومین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار گردید

چهل ودومین نشست هیأت مدیره انجمن دیرروز یکشنبه 6 بهمن از ساعت 9 الی 11 در محل انجمن برگزار گردید
هیأت مدیره انجمن42

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در ابتدای این نشست مدارک و مستندات بازرسی و امتیاز تعدادی از شرکت های متقاضی خارج از نوبت رتبه بندی معاونت آب و خاک جهاد کشاورزی ، مورد بررسی و بازبینی هیأت مدیره قرارگرفت و نظرات اعضای هیأت مدیره در این خصوص مورد جمع بندی قرارگرفت.
در ادامه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص گرید CRP100B امیرکبیر ، مقرر گردید تا مهندس صحاف امین به نمایندگی از هیأت مدیره به دعوت پتروشیمی مزبور در جلسه ای با همین موضوع ، حضور پیدا کرده و اعتراض اعضای انجمن را در این زمینه پیگیری نماید.

در همین راستا ، باتوجه به دعوت شرکت بورس کالا از انجمن به جهت حضور یکی از کارشناسان انجمن در جلسه ای با موضوع شکایت مشتریان از موادمشکی امیرکبیر ، مقرر گردید مهندس علیرضا صحاف امین رییس کمیته استاندارد انجمن ضمن حضور در این نشست به ارائه مستندات و بیان مشکلات ناشی از این گرید بپردازد.

همچنین در این جلسه ، آقای مهندس علی محمدی نماینده محترم شرکت آب وفاضلاب روستایی استان خراسان شمالی ، پیرو مشکلات حقوقی این سازمان با یکی از تولیدکنندگان در این نشست حضوریافت و در این خصوص با هیأت مدیره به بحث و رایزنی پرداخت.

در ادامه این نشست  با حضور رییس کمیته استاندارد و دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی لوله های پلی اولفینی ، اسامی پپیشکسوتان صنعت به منظور تجلیل و قدردانی از ایشان به هیأت مدیره انجمن ارائه گردید و در پیرامون مباحث جانبی این کنفرانس بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در پایان نیز پس از بررسی درخواست عضویت های جدید، برنامه بازرسی رتبه بندی تولیدکنندگان نوارهای آبیاری ، لوله های آبیاری قطره چکان دارو اتصالات پلی اتیلن مورد تایید هیأت مدیره قرارگرفت.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت