انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

آبرسانی به شهرک های مسکونی نوساز پیشوا

مدیر آب و فاضلاب شهرستان پیشوا گفت: عملیات اجرایی توسعه شبکه آبرسانی به شهرک های مسکونی نوساز آغاز شد.

علیرضا الیکاهی روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: با توجه به ساخت و شهرک های مسکونی جدید در شهرستان پیشوا و توسعه فضای شهری، توسعه شبکه آبرسانی و در اختیار قرار دادن آب سالم و بهداشتی به این مناطق یکی از مهمترین برنامه های شرکت آبفا می باشد.

وی گفت: در راستای دست یابی به این مهم ، بیش از 2 هزار متر لوله گذاری جدید جهت آب رسانی به شهرک تازه ساخت فرهنگیان و باغ گل پیشوا انجام شد.

الیکاهی اظهار کرد: در اجرای طرح آبرسانی به این شهرک مسکونی ، از لوله های پلی اتیلن با قطر 160 200 میلی متراستفاده شد تا ساکنان این شهرک در آینده با مشکل و کمبود آب مواجه نشوند.

مدیر آبفای پیشوا تصریح کرد: هم اکنون برای آب رسانی به شهرک های مسکونی در دست احداث ، هیچ گونه مشکل و یا محدودیتی وجود ندارد و شرکت آبفا آماده در اختیار قرار دادن اشتراک به متقاضیان جدید می باشد .

الیکاهی بیان داشت: آبرسانی به شهرک های نوساز در اولویت برنامه کاری آبفا قراردارد از شهروندان انتظار می رود که صرفه جویی در مصرف آب را در تمام فصول سال مورد توجه قرار دهند تا تمامی افراد بتوانند از آب سالم و بهداشتی برخوردار شوند.

رئیس جدید جهاد کشاورزی بخش جوادآباد ورامین معرفی شد

با برگزاری آئین تکریم و معارفه، منوچهر چشم آقا به عنوان رئیس جدید اداره جهاد کشاورزی بخش جوادآباد ورامین برگزار شد.

در این مراسم که روز دوشنبه در محل بخشداری قرچک برگزار شد ، از تلاش ها و زحمات علی شاهسون در زمان تصدی این سمت تقدیر به عمل آمد.

امام جمعه شهر جواد آباد در این مراسم گفت: مسئولان برای موفقیت در کار باید از سه ویژگی و خصوصیت توفیق از جانب خداوند، نصیحت کننده درونی و قبول نصیحت از دیگران برخوردار باشند.

حجت الاسلام سید حسین حسینی افزود: افراد از مسئولیت باید به فرصتی برای خدمت رسانی به مردم استفاده کنند و بدانند که بابت این مسئولیت نزد خداوند و مردم باید پاسخگو باشند.

حسینی گفت: پایه و اساس اقتصاد کشور کشاورزی است و در اصل کشاورزی محور توسعه کشور است و برای افزایش کارکردهای این حوزه لازم است تا توجه ویژه ای به کشاورزان داشت.

وی اظهار کرد: اگر جامعه ای در تولید محصولات کشاورزی از دیگر کشورهای بی نیاز باشد، در اصل استقلال کامل خود را به دست آورده است.

امام جمعه جواد آباد گفت: مسئولان کشور در بخش کشاورزی تاکنون نتوانسته اند خواسته های کشاورزان و دامداران بخش جوادآباد را برآورده کنند و امیدواریم درآینده نگاه ویژه ای به کشاورزی این بخش صورت گیرد.

جواد آباد بزرگترین بخش شهرستان ورامین و استان تهران است که در 35 کیلومتری جنوب تهران قرار دارد که بزرگترین تولید کننده محصولات کشاورزی و دامی استان تهران محسوب می شود.

بیش از 70 درصد از اراضی کشاورزی شهرستان ورامین در بخش جواد آباد واقع است.

ورامین بیش از 80 هزار هکتار اراضی قابل کشت دارد که به دلیل کمبود منابع آبی، تنها 38 هزار هکتار آن زیر کشت انواع محصولات زراعی و باغی می رود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت