انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

افتتاح پتروشیمی مهاباد در سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مهاباد از افتتاح پتروشیمی مهاباد در سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی خبر داد.
به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ایرج شجاعی با اشاره به سفر هیأت دولت به آذربایجان غربی و شهرستان مهاباد، اظهار داشت: همزمان با سفر رئیس جمهور به آذربایجان غربی پتروشیمی مهاباد به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پتروشیمی مهاباد از سال 83 آغاز شده بود و عملیات اجرایی این پروژه در سال 86 به پایان رسیده است، تصریح کرد: پتروشیمی مهاباد توان تولید پلی اتیلن سنگین و سبک را دارد.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مهاباد با بیان اینکه این طرح هم‌اکنون در حال بهره‌برداری است، اعلام کرد: پتروشیمی مهاباد هنوز به بهره‌برداری کامل نرسیده است که با بهره‌برداری کامل از پتروشیمی مهاباد، میزان تولید نیز افزایش خواهد یافت.

 

این مسؤول با بیان اینکه هم‌اکنون 550 نفر به طور مستقیم در پتروشیمی مهاباد در بخش‌های مختلف مشغول فعالیت هستند، ادامه داد: با بهره‌برداری کامل از پتروشیمی مهاباد زمینه اشتغال مستقیم برای یک‌هزار نفر در شهرستان مهاباد فراهم می‌شود.

 

شجاعی در ادامه با بیان اینکه تمام ظرفیت‌ها و مشکلات شهر مهاباد برای سفر هیأت دولت به استان احصا شده است، اظهار داشت: باید از ظرفیت‌های موجود در راستای بهبود وضعیت استفاده شود.

 

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار مهاباد اذعان داشت: برای سفر هیأت دولت به استان و شهرستان مهاباد پروژه‌های فاخر و نیمه‌تمام که با مشکل کمبود اعتبار مواجه هستند را شناسایی کرده‌ایم و در تلاش برای جذب اعتبارات ملی برای این پروژه‌ها هستیم.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت