انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

انعقاد اولین قرارداد بلندمدت پتروشیمی تندگویان در بورس

روز گذشته برای اولین بار قرارداد بلندمدت پتروشیمی تندگویان با صنایع پایین دست در بورس کالای ایران بسته شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از پتروتحلیل، قرارداد پتروشیمی تندگویان و صنایع پایین دست بر روی محصولات پلی اتیلن ترفتالات نساجی TG641 و پلی اتیلن ترفتالات بطری BG781 با میانگین قیمت کشف شده در عرضه های قبلی این مجتمع بسته شد.

 

به این ترتیب قرارداد ۵۰۶ تنی TG641 با قیمت پایه ۲ هزار  و ۷۲۵ تومان و BG781 نیز با حجم ۱۱۰ تن و قیمت پایه ۳ هزار و ۳۰۳ تومان بسته شد.

 

منابع خبری نزدیک به بورس اعلام کردند؛ قراردادهای بلندمدت پتروشیمی ها با صنایع پایین دست در دوره زمانی ۶ تا ۱۲ ماهه انجام خواهد شد و عرضه کننده و خریدار موظف به تداوم عرضه و خرید در انعقاد قرادادهای بلندمدت  هستند، با این حال عرضه بعدی شرکت پتروشیمی تندگویان بستگی به شرایط تولیدکننده و خریدار دارد.

 

در همین حال انعقاد قراداد بلندمدت شرکت های پتروشیمی با صنایع پایین دست در بورس کالای ایران با توجه به شرایط تولید و عرضه محصولات و به طوری که در عرضه عمومی شرکت های پتروشیمی خللی ایجاد نشود، در حال بررسی است.

 

این در حالی است که شرکت پتروشیمی تندگویان هم شرایطی برای انعقاد قراردادهای بلندمدت با شرکت های متقاضی منتشر کرده است که در زیر آمده است؛ ۱- شرکت متقاضی باید دارای سابقه خوش حسابی به تایید اداره مالی شرکت پتروشیمی تندگویان باشد. ۲-شرکت هایی که جزء تولیدکنندگان برندهای بین المللی محسوب می شوند و یا محصولات آنها در برندهای بین المللی مصرف می شودبا ارایه مدارک مثبت و بررسی توسط پتروشیمی تندگویان می توانند متقاضی انعقاد قرارداد بلندمدت باشند.۳- در خصوص سایر شرکت ها با ارایه دلایل توجیهی و بررسی توسط شرکت پتروشیمی تندگویان امکان عقد قرارداد بلندمدت وجود خواهد داشت.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت