انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

بررسی 7942 طرح و واحد صنعتی درکارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از بررسی 7942 طرح و واحد صنعتی درکارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید استان ها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ؛ علی یزدانی در گردهمایی مدیران عامل و مدیران شرکت های خدماتی و شهرک های صنعتی بر ارائه آمار صحیح و درست از وضع واحدهای صنعتی مستقر در این شهرکها تاکید کرد و گفت: مدیران شهرکها باید با تعامل موثر و دوجانبه با واحدهای صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی، تصویر واقعی از وضعیت این مناطق به شرکت شهرکهای صنعتی هر استان منتقل کنند.

یزدانی تصریح کرد : انتظار ارائه آمار شفاف و صحیح از شرکتهای استانی داریم، زیرا بر اساس آمار درست می توان برنامه ریزی عملیاتی در جهت رفع مشکلات واحدهای صنعتی انجام داد و بدون داشتن تصویر واقعی از وضعیت صنعت نمی توان، انتظار درمان بخش صنعت و تولید را داشت. 
وی کلینیک های صنعت را در واکاوی و رفع مشکلات واحدهای صنعتی موثر برشمرد و خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی با بهره مندی از این کلینیک ها می توانند بخشی از مشکلات خود را برطرف کنند.
معاون وزیرصنعت ، معدن و تجارت نظارت مدیران شهرکهای صنعتی بر این کلینیک ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: همه واحدهای صنعتی باید در کلینیک های صنعتی پرونده مشخصی داشته باشند و به صورت شفاف مورد پایش قرار بگیرند. 
یزدانی در بخش دیگری از سخنانش مدیران شهرکهای صنعتی را شهردار شهرک توصیف کرد و گفت: مدیرانی که در شهرکهای صنعتی سراسر کشور مشغول به فعالیت هستند باید نسبت به وضعیت داخلی شهرکها حساس بوده و از سرمایه های هزینه شده در این مناطق صنعتی صیانت کنند.
مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران رسالت اصلی مدیر شهرک صنعتی را عمران، حراست و صیانت از مجموعه شهرک دانست و گفت : مدیران شهرک های صنعتی باید نسبت به قوانین و مقررات نظیر قوانین مالیاتی، تامین اجتماعی، تجارت و قوانین مرتبط با صنعت و … آگاهی کامل داشته باشند.
یزدانی تاکید کرد: در صورت آگاهی از این قوانین و برنامه ریزی جامع می توانید مشکلات صنایع کوچک را رفع کنید.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین در خصوص واگذاری شهرکهای صنعتی به شرکت های خدماتی نیز اظهار داشت : شهرکهای صنعتی باید براساس اصول منطقی به شرکت های خدماتی واگذار شود تا سرمایه گذاری های انجام شده در زیرساخت ها و تاسیسات با گذر زمان آسیب نبیند و حفظ شود.
در این گردهمایی یک روزه که برای اولین بار در طول سالیان گذشته برگزار شده است مدیران شهرکهای صنعتی و شرکتهای خدماتی سراسر کشور ضمن طرح مشکلات و چالش های پیش رو، دغدغه های این بخش را مطرح کردند و معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت نیز پاسخ داد و تصمیم های لازم گرفته شد.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت