انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

بهره‌برداری از مجتمع آبرسانی روستای قلعه‌سین در آینده‌ای نزدیک

بخشدار مرکزی شهرستان پیشوا گفت: مجتمع آبرسانی روستای قلعه‌سین با مخزن یک هزار مترمکعبی در حال احداث است و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

بخشدار مرکزی شهرستان پیشوا گفت: مجتمع آبرسانی روستای قلعه‌سین با مخزن یک هزار مترمکعبی در حال احداث است و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش فارس به ‌نقل از روابط‌عمومی فرمانداری شهرستان پیشوا، احمد ملایری به‌همراه یحیی بامری مسئول رسیدگی به امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان از مخزن آب زمینی یک هزار مترمکعبی نیمه مدفون روستای قلعه سین بازدید کردند.

بخشدار مرکزی شهرستان پیشوا در این بازدید با بیان این‌که قلعه سین یکی از روستاهای پراهمیت بخش مرکزی شهرستان پیشوا است، اظهار داشت: این روستا با توجه به ظرفیت‌های موجود نیازمند توجه ویژه‌ای است تا بتوانیم به نحو مطلوب و شایسته‌ای به اهالی آن خدمات‌رسانی کرده و رضایت آنان را حاصل کنیم.

وی گفت: یکی از مشکلات مردم این روستا کمبود آب به‌ویژه در ماه‌های گرم سال است که با هماهنگی‌های به‌عمل آمده و اختصاص بودجه لازم، مجتمع آب قلعه سین با مخزن یک هزار مترمکعب و با ارتفاع 5.5 متر احداث شده و با اجرای کامل آن مشکل کمبود آب این منطقه مرتفع می‌شود.

ملایری خاطرنشان کرد: این مخزن با فاصله هزار متری از مخزن هوایی احداث شده است و با سازه‌های پلی اتیلن 200 و 250 میلیمتری به مخزن هوایی منتقل و مورد مصرف خانگی قرار می‌‌گیرد.

بخشدار مرکزی شهرستان پیشوا در پایان بیان داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد ریال در حال انجام است که با بهره‌برداری از آن مشکل کمبود آب قلعه سین و روستاهای هم‌جوار رفع و تامین آب آن‌ها انجام می‌شود.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت