انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

بیستمین نشست هیأت مدیره انجمن برگزارشد

بیستمین نشست هیأت مدیره انجمن امروز دوشنبه 16مهر97 از ساعت 9 الی 12 در محل انجمن برگزار شد

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ، در این نشست که از ساعت 9صبح آغاز و تا ساعت 12 ادامه داشت ، مباحث گوناگونی از قبیل گروه های علمی انجمن ، کمیته بازرگانی انجمن،  انتخاب نماینده استان های اردبیل و آذربایجان شرقی ، قرار دادهای بلند مدت با پتروشیمی ها ، آمارعرضه مواد اولیه پس از حذف سقف رقابت ها و قیمت پایه محصولات پتروشیمی ، مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

در ابتدای این نشست با حضور مهندس علیرضا صحاف امین رییس کمیته استاندارد انجمن ، برنامه های کارگروه علمی تشریح گردید و هر یک از گروه های علمی بحث وبررسی قرار گرفتند و کلیات طرح های علمی به تصویب هیأت مدیره رسید.

در ادامه این نشست مهندس مهدوی به معرفی اهداف و فعالیت های تعریف شده کمیته  بازرگانی انجمن پرداخت و در ادامه مقرر شد قیمت لوله های پلی اتیلن با توجه به میانگین قیمت مواداولیه توسط این کمیته مشخص و بصورت هفتگی از طریق سایت انجمن اطلاع رسانی گردد.

همچنین طبق نظر هیأت مدیره مقررگردید، در راستای عضوگیری کمیته بازرگانی انجمن فراخوانی تنظیم و از طریق رسانه های رسمی انجمن به سایر اعضا اطلاع رسانی گردد.

در ادامه بیستمین نشست هیأت مدیره انجمن ، گزارشی از انتخاب نماینده استان های اردبیل و آذربایجان شرقی توسط مهندس کشتکاران نایب رییس هیأت مدیره و رییس کمیته استان ها ، ارایه گردید.

گفتنی است ، در انتخابات نماینده استانی انجمن که در تبریز برگزار گردید، از تعداد 15 عضو مستقر در استان های مذکور ، تعداد 14 عضو در این انتخابات شرکت کردند و مهندس مساحی عضو هیأت مدیره شرکت آذرآوند با کسب 9 رأی از مجموع آراء اتخاذ شده بعنوان نماینده انجمن در استان های اردبیل و آذربایجان شرقی ، انتخاب گردید.

همچنین  پیشنهادات و نظرات اریه شده اعضای حاضر در انتخابات استانهای اردبیل و آذربایجان شرقی توسط مهندس کشتکاران به سایر اعضای هیأت مدیره ، منعکس و دراین خصوص بحث و تبادل نظر انجام گرفت.

در ادامه این نشست ، قراردادهای بلند مدت با پتروشیمی ها مورد بررسی و قرارگرفت و پس از بررسی ظرفیت های اعلام شده از سوی اعضا ، مقررگردید مبحث قراردادهای بلند مدت توسط مهندس صحاف امین در کارگروه تنظیم بازار محصولات پتروشیمی پیگیری گردد و نتایج آن از طریق کارگروه مذکور به وزارت صنعت معدن و تجارت منعکس گردد.

همچنین در این نشست آمارعرضه مواد اولیه پس از حذف سقف رقابت ها و قیمت پایه محصولات پتروشیمی ، توسط اعضای هیأت مدیره مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت