انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تقویت 10 پله‌ای شاخص بورس با کمک معاملات صوری + نمودار

شاخص بورس در اولین روز کاری خود در هفته جاری, در ابتدای بازار با برتری نامحسوس تقاضا مواجه شد اما بعد از گذشت 140 دقیقه از بازار، شاهد تقویت بخش عرضه بازار بودیم که باعث عقب نشینی شاخص بورس گردید. درنهایت در ده دقیقه پایانی بازار به لطف انجام معاملات صوری در سهام‌های شاخص ساز، شاخص بورس با مثبت به کار خود خاتمه داد.
به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن به نقل از خبرگزاری تابناک، شاخص بورس در اولین روز کاری خود در هفته جاری، در ابتدای بازار با برتری نامحسوس تقاضا مواجه شد اما بعد از گذشت 140 دقیقه از بازار، شاهد تقویت بخش عرضه بازار بودیم که باعث عقب نشینی شاخص بورس گردید. درنهایت در ده دقیقه پایانی بازار به لطف انجام معاملات صوری در سهام های شاخص ساز، شاخص بورس با مثبت به کار خود خاتمه داد.

 

 

 

بر اساس این گزارش با اتمام ساعات معاملات روز شنبه 29/8/95 شاخص بازار اول با 82.71  واحد افزایش به رقم 56119.90 واحد و شاخص بازار دوم برخلاف شاخص بازار اول، با کاهش 407.36 واحدی به رقم 169609.70 واحد رسید. شاخص قیمت بورس(وزنی-ارزشی) نیز در روز جاری با 3.61 واحد افزایش به رقم 27977.20 واحد رسید. شاخص کل بورس در اولین  روز کاری در هفته جاری با افزایش 10.23 واحدی به رقم 79278.60 واحد رسید و شاخص کل فرابورس با افزایش 1.20 واحد به رقم 833 واحد رسید. ارزش کل معاملات در بازار بورس، 1494 میلیارد ریال و ارزش کل معاملات در بازار فرابورس، 881 میلیارد ریال بود.
 

تعداد معاملات بازار بورس در روز جاری 53372 و حجم معاملات در بازار بورس 678 میلیون  بود. شنبه ارزش بازار بر روی رقم 3317654 میلیارد ریال ایستاد .در این روز بیشترین تاثیر مثبت را به ترتیب شرکت های سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین،توسعه معادن و فلزات، فرآورده های تزریقی ایران و ملی صنایع مس ایران و بیشترین تاثیر منفی را به ترتیب شرکت های صنایع پتروشیمی خلیج فارس،پالایش نفت بندرعباس،گسترش نفت و گاز پارسیان و گروه پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان بر شاخص کل بورس داشتند.

در بازار شنبه بیشترین تاثیر مثبت  متعلق به گروه های موادومحصولات دارویی، محصولات شیمیایی و فلزات اساسی و در مقابل بیشترین تاثیر منفی متعلق به گروه های بیمه و صندوق بازنشستگی، فرآورده های نفتی و انبوه سازی،املاک و مستغلات بودند. جو خرید بازار  در گروه های موادومحصولات دارویی،لاستیک و پلاستیک و استخراج کانه های فلزی و درمقابل جو فروش متعلق به گروه های تسهیلات مسکن،بیمه و صندوق بازنشستگی و حمل ونقل، انبارداری و ارتباطات بودند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت