انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

تنها 37 درصد اعتبارات سال 94 آبفای کشور تخصیص یافت

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: 37 درصد از مجموع اعتبارات 18 هزار میلیارد ریالی آبفای کشور در سال 1394 تخصیص یافت و در واقع مشکلات نقدینگی، اجرا و تکمیل طرح های عمرانی را در کشور با چالش های جدی روبرو کرده است.

به گزارش روابط عمومی انجمن به نقل از ایرنا، حمیدرضا جانباز امروز (یکشنبه) در نشست خبری در محل شرکت آبفای کشور اظهار داشت: تامین منابع آب به عنوان یکی از اولویت های برنامه ششم توسعه است و بر این اساس سال آینده افزایش اندکی در سرجمع فصل منابع آب وزارت نیرو پیش بینی شده است.

وی تصریح کرد: سال 1395 اعتبارات آبفای کشور با افزایش 2.6 درصدی نسبت به امسال به 18 هزار و 600 میلیارد ریال خواهد رسید و در فصل عمران شهری و روستایی با افزایش 2.4 درصدی در اعتبارات، مبلغ 16 هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .

جانباز خاطرنشان کرد: 34 هزار و 540 میلیارد ریال اعتبار در مجموع برای صنعت آب و فاضلاب کشور در سال آینده پیش بینی شده که نسبت به امسال 1.7 درصد رشد خواهد داشت.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت