انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

رئیس هیأت مدیره انجمن (تلاش صنایع تکمیلی برای بقا)

محسن جمالیان گفت: واردات کالاهای ارزان قیمت نسبت به تولیدات داخل سبب شده تا شماری از خریداران ترجیح دهند کالاهای وارداتی ارزان‌‌قیمت را جایگزین تولیدات داخل کنند و این موضوع شرایط را برای تولیدکنندگان داخلی سخت‌تر کرده است.


رئیس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی‌اتیلن درخصوص شرایط فعالان صنعت پتروشیمی به خصوص واحدهای تکمیلی گفت: توقف پروژه‌های عمرانی و کاهش تسهیلات از سوی بانک‌ها سبب شده تا صنعت پتروشیمی علاوه بر تحمل رکود بازار با فشارهای مضاعفی نیز همراه باشد.

به گزارش اینپیا به نقل از دنیای اقتصاد، محسن جمالیان خاطر‌نشان کرد: علاوه بر نقدینگی‌های پایین در صنعت پتروشیمی، واردات کالاهای ارزان‌ قیمت نسبت به تولیدات داخل سبب شده تا شرایط برای صنایع سخت‌تر از گذشته شود. وی افزود: از سوی دیگر همین امر باعث شده تا شماری از خریداران ترجیح دهند کالاهای وارداتی ارزان‌قیمت را جایگزین تولیدات داخل کنند  به گفته جمالیان، این در حالی است که فشار بانک‌ها و کاهش تسهیلات نیز بر صنعت پتروشیمی فزونی یافته و واحدهای صنایع تکمیلی با مشکلات بسیاری روبه‌رو هستند و برای ادامه حیات خود تلاش می‌کنند. رئیس هیات‌مدیره انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن در ادامه با اشاره به اینکه دولت باید به صنایع تکمیلی برای ادامه حیات آنها کمک کند، تاکید کرد: پرداخت وام برای راه‌اندازی پروژه‌های عمرانی و تسهیلات از سوی بانک‌ها برای صنایع تکمیلی می‌تواند به راه‌اندازی مجدد و حیات این صنایع کمک کند.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت