انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

رشد بیش از 100 درصدی رویدادهای تجاری در سال گذشته

در رویدادهای تجاری، نمایشگاه‌ها به عنوان ویترین توانایی ها و محصولات به شمار می‌روند که در همین باره مدیر کل دفتر امور ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت ایران، رشد آن را در سالی که گذشت نسبت به سال 1393 بیش از 100 درصد اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن، مجید شاه‌حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این که در تمامی جوانب رویدادهای ترویجی، شامل تعداد شرکت‌ها، هیات‌ها و اعضای شرکت کننده با بیش از 100 درصد رشد مواجه بودیم، گفت: در سال گذشته حدود 800 نمایشگاه تخصصی یا بین المللی در سراسر ایران برپاشد که میزبان تجار و شرکت‌های ایرانی و خارجی بود.

 

وی با اشاره به اینکه از این تعداد نمایشگاه حدود 10 درصد در تهران برگزار شد، عنوان کرد: 75 مورد از نمایشگاه‌ها در سایت نمایشگاهی تهران برگزار شد که بیش از 20 هزار شرکت تولیدی و صادراتی در این نمایشگاه شرکت کردند و همزمان هیات‌هایی از کشورهای خارجی برای بازدید از نمایشگاه در قالب های پذیرشی به ایران سفر کردند.

 

مدیر کل دفتر امور ترویج تجارت سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه هنگام برگزاری نمایشگاه‌ها هیات‌های تجاری وارد کشور می‌شوند، گفت: حدود 42 هیات تجاری فقط در تهران همزمان با نمایشگاه ها از 16 کشور هدف و با جمعیتی حدود 400 نفری به تهران آمدند و از توانمندی های تولیدی و تجاری بازدید و با تجار ایرانی دیدار کردند. تعداد کل اعضای هیات هایی که از سراسر ایران در سال گذشته بازدید کردند حدود 800 نفر بود که همزمان با رویدادهای نمایشگاهی به ایران آمدند.

 

وی در ادامه با اشاره به جزئیات آمار نمایشگاه های خارجی سال گذشته اظهار کرد: نمایشگاه‌های خارجی 38 نمایشگاه اختصاصی و تخصصی بین المللی بوده که حدود هفت مورد آنها اختصاصی جمهوری اسلامی ایران و 33 مورد آن تخصصی و در قالب پاویون های نمایشگاهی بوده است.

 

شاه حسینی در ادامه فضای اختصاص یافته به رویدادهای نمایشگاهی در سال گذشته را بالغ بر 19 هزار متر مربع عنوان کرد و افزود: با توجه وضعیت سیاسی کشور و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی از اقتصاد مقاومتی و همچنین تجربه ای که از علاقمندی شرکت ها و کشورهای خارجی در سال گذشته داشتیم، امیدواریم در نمایشگاه سال جاری با استقبال بیشتری از جانب سرمایه گذاران و شرکت کنندگان خارجی مواجه باشیم.

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت