انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

Iranian Association of PE Pipe & Fitting Producers

سی و دومین نشست هیأت مدیره انجمن برگزار گردید

سی و دومین نشست هیأت مدیره انجمن روز دوشنبه 27 خرداد98 از ساعت 15 الی 17 در محل انجمن برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن ،در این نشست مسائل گوناگونی از قبیل شرکت در نمایشگاه آی فارم (نمایشگاه شهرآفتاب ) ، نمایشگاه تخصصی سازگاری با کم آبی وزارت نیرو، برگزاری تورنمایشگاه پلاستیک آلمان ، چاپ نشریه تخصصی انجمن ، بازنگری در انتخاب دبیران کمیته های تخصصی انجمن ، میزان مطالبات وصول نشده حق عضویت ها، ودرخواست عضویت های جدید ، مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

گفتنی است در ابتدای این نشست ، موضوع شرکت در نمایشگاه کشاورزی آی فارم که در محل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزارمی شود مطرح گردید که با توجه به مشارکت انجمن در نمایشگاه کشاورزی تهران ، مورد موافقت قرار نگرفت.

در ادامه نیز در خصوص نشست و نمایشگاه تخصصی سازگاری با کم آبی وزارت نیرو مقرر گردید تا در صورت جذب اسپانسر ، انجمن در این رویداد مشارکت مشارکت و حضور فعال داشته باشد.

چاپ نشریه انجمن نیز موضوع دیگری بود که درادامه این نشست مورد بحث و بررسی قرارگرفت که با توجه به افزایش هزینه های چاپ و کاغذ مقرر شد ،پس از لحاظ افزایش قیمت ها در تعرفه آگهی نشریه و مشخص شدن میزان درآمد از نشریه در خصوص چاپ آن در جلسه بعدی هیأت مدیره تصمیم گیری به عمل آید.

در خصوص کمیته های تخصصی انجمن با عناوین کمیته آموزش ، استاندارد ، فنی ، استان ها،بازرگانی ،حقوقی و روابط عمومی ، مقرر گردید تا در جلسه بعدی هیأت مدیره ، انتخاب مسئولین آن ها مورد بازنگری قرار گیرد.

همچنین در خصوص اعضایی که میزان بدهی آن ها بالغ بر 40 میلیون ریال می باشد و طبق اساسنامه انجمن مهلت 3 ماهه آن ها نیز به پایان رسیده است ، مقرر گردید تا در قالب نامه ای با امضای خزانه دار انجمن ازمهلتی 15 روزه برخوردار گردند و در صورت عدم بازپرداخت بدهی ها ، از عضویت انجمن خارج گردند.

در مورد درخواست تعدادی از اعضای انجمن که گواهی استاندارد لوله های آبرسانی آن ها به صورت مجزا برای مواد PE80  و PE100  صادرگردیده است ، از سوی هیأت مدیره موافقت شد تا نامه ای به اداره نظارت بر اجرای استاندارد تنظیم و اصلاح در بازنگری بعدی استاندارد 14427 صورت پذیرد.

در پایان این نشست نیز درمورد درخواست عضویت های جدید مقرر گردید تا مدارک متقاضیان پس از بررسی توسط دبیر انجمن درنشست بعدی هیأت مدیره مطرح ومورد بررسی نهایی قرارگیرد.

 

نظر دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

واتس آپ
تلگرام
لینکداین
ایمیل

موضوعات مرتبط

عضویت در انجمن

کلیه فعالین در عرصه صنعت پلاستیک وپلیمر با داشتن شرایط زیر می توانند به عضویت انجمن در آیند دسترسی به فرم عضویت از طریق لینک زیر امکان پذیر است

اشتراک در خبرنامه انجمن تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن

پست الکترونیک خود را وارد نمایید و روی ارسال کلیک نمایید .

ثبت نام در وب سایت